Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trance/dance/techno

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-08, 23:41   #61
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Trance/dance/techno

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg fikser ikke sånn "musikk", jeg blir gal av det. Gal og aggressiv. Jeg ser virkelig ikke poenget med masse ulyder sammen med enerverende rytmer. Jeg blir omtrent like aggressiv som når jeg hører køntri.

Signerer.

Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:42   #62
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

[helium-stemme]"I'll take your brain to another dimension - pay close attention" [/helium-stemme]

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:47   #63
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg fikser ikke sånn "musikk", jeg blir gal av det. Gal og aggressiv. Jeg ser virkelig ikke poenget med masse ulyder sammen med enerverende rytmer. Jeg blir omtrent like aggressiv som når jeg hører køntri.

Jeg kan høre på køntri og jeg altså! Ikke alt, men endel er ganske hørbart.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 23:49   #64
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kan høre på køntri og jeg altså! Ikke alt, men endel er ganske hørbart.

Dixie Chicks, Dolly Parton, Johnny Cash osv.

Gammel 22-11-08, 23:50   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Helt feil smiley. :tsktsktsk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 11:02   #66
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg var på konsert med Faithless på Sentrum Scene i sin tid. Det var fett. "Insomnia" er bare helt sinnsyk, synes jeg. Og så hang jeg i et tre sammen med noen andre ukjente mennesker utenfor det grønne teltet på Roskilde en gang for å få med meg Prodigy. Ikke verst, det heller. Jeg digger Prodigy, men det kommer jo inn under sjangeren GodMusikk™, og representerer ikke så veldig dance/trance/techno, egentlig.

Monsoon, jeg liker også aggressiv musikk. Fint å kjøre bil til.
Men hos meg finner du også rock.

Ja, men går Faithless og Prodigy under Trance?
I så tilfelle må jeg bare bryte sammen og innse at jeg liker mer trance enn jeg trodde, for jeg har faktisk en Faithless-plate i samlingen (Ja, den med "Insomnia" ) og digger å se live-opptak av Prodigy ...

Gammel 23-11-08, 11:06   #67
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Den var jo bare slitsom

Ja, der kan du se.

@safran: Country!? Liker du ikke Johnny Cash? Patsy Cline?

Gammel 23-11-08, 12:13   #68
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

@Enhjørning: Vi har den sammen Faithlessplata. Og bare den. Og et par Prodigy-skiver. Det er vel alt av denslags jeg kan skryte på meg.

@aC: Du kan utmerket gjøre til Prodigy. : bør oppleves:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 12:25   #69
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

@aC: Du kan utmerket gjøre til Prodigy. : bør oppleves:

Så absolutt!
"I'm the firestarter - twisted firestarter!!!"

Gammel 23-11-08, 12:36   #70
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg må nok innrømme at jeg har hørt ganske mye på denne typen musikk opgjennom årene. Jeg liker musikken veldig godt fortsatt, men det er sjelden jeg hører på det.

Jeg og Guniss og en annen vaninne var på Prodigy konsert i Dødens Dal i Trondheim da de var der. Det var helt RÅTT! Og jeg husker godt da jeg kjøpte den føste plata deres. Det er vel den beste de har gitt ut, og de siste utgivelsene syns jeg er altfor komersielle... Mistet litt sjarmen for min del. Når musikere går bort fra det de egentlig startet med fordi de selger flere plater ved å la musikken høres ut som alt annet syns jeg musikken mister litt verdi.... men jeg forstår so musikerne også da...

Ellers er jeg veldig altetende.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 13:06   #71
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hørte mye på det før. Men nå henger jeg ikke med å musikkslagere og sånt lengre. Hører på p4 eller p3 på tur til å fra praksisplass. Hjemme er skjeldent vi har på musikk eller radioen.Men setter jeg på musikk i bilen er det god blanding og mange ganger litt mimring i trance,dance,techno osv

Drikker jeg så elsker jeg sånn musikk

Gammel 23-11-08, 13:46   #72
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er det galt å spørre, egentlig?

Nei - men det er temmelig vanskelig å svare!

Hører på slik musikk når jeg trener og av og til når jeg kjører bil. Liker også rytmen som bygger seg opp til det "tar av".

Men ellers ligger nok rock mitt hjerte nærmest.

Gammel 23-11-08, 15:38   #73
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

@safran: Country!? Liker du ikke Johnny Cash? Patsy Cline?

:brekker meg:

Gammel 23-11-08, 15:41   #74
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er ok med dance og techno når jeg trener. Noe Faithless, Prodigy, Massive Attack er helt ok. Ellers så liker jeg en del electronica jeg altså, ihvertfall om det ligger mer mot chill/jazz:

F.eks Xploding Plastix (obs dårlig lydkvalitet)

Og Lemon Jelly

Gammel 23-11-08, 18:05   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også noe Prodigy og Faithless, men ellers har jeg lite repetativ musikk på ønskelisten. Massive Attack liker jeg godt, men det har da ingenting med dance og trance å gjøre? Det er vel trip-hop? Jeg var forresten på Tricky forrige uke, mannen er genial og gal.

Jeg igger glatt at presumptivt oppgående mennesker ikke liker Raga og Jokke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 18:10   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva trener dere til da? Jeg synes slik musikk er den ultimate treningsmusikken.

Gammel 23-11-08, 18:15   #77
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker ikke slik musikk, men blir tvunget til å høre på det av mannen. Men kun i bilen. Hjemme er det jeg som er DJ. Da blir det en annen sjanger.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 18:19   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hva trener dere til da? Jeg synes slik musikk er den ultimate treningsmusikken.

Raga, seff.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:25   #79
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, jeg har MASSE sånt liggende. Og liker til og med remixer. Perfekt å trene til! Jo mer "dunke-dunk" jo bedre. Dyp bass, som man kjenner i ryggmargen. Får rett og slett kick av det, og presterer bedre når jeg løper.

Jokke? Raga? På trening? Nei, da hadde jeg kastet meg ut i trafikken i ren refleks.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:27   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trener ikke. Men hvis jeg mot formodning skulle finne meg selv joggende, er det til vanlig Shuffle-materiale. Kaiser, Kaizer, Raga, Metallica, DumDum, BigBang, Motörhead, Velvet Revolver og denslags.

@Ami: Jeg kjenner godt til Prodigy. Fortsatt skeptisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.