Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole uten BH under?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-08, 11:14   #61
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

007 sine pupper ble omdiskutert på trøndertreff i går.
Alle var dypt og hellig misunnelig.
Albertine kunne bekrefte (!) at puppene er fine.

Hæ? og

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 12:11   #62
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Hva er blyanttesten?

Se egen tråd.

Gammel 28-11-08, 12:13   #63
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Klart du kan gå i denne! Det er jeg helt sikker på!

Kjolen er nydelig og til og meg jeg, fembarnsmoramedåresvismedammingbakseg, kunne ha funnet på å gå uten bh under den flotte kjolen! Dette betyr at jeg klarer meg fint på blyanttesten jeg også

Du blir lekker i den flotte kjolen!

Gammel 28-11-08, 12:14   #64
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Tra la la, vi må få se bilder med og uten før vi uttaler oss.

Av ditto oppfatning

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 12:15   #65
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Du vil jo seff slite med å få folk til å se deg i øynene.

Det tror jeg også!

Gammel 28-11-08, 12:23   #66
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Flott kjole, den vil nok kle deg utmerket.

Gammel 28-11-08, 13:49   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Se egen tråd.

Jeg finner ingen egen tråd med blyanttest i tittelen

Gammel 28-11-08, 14:06   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lite håp om struppepupper i naturlige GG.

Nei, struppepupper er ikke alle forunt!

Hvor bliver bildet av agenten i den nye kjolen?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 14:09   #69
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller, men jeg googlet litt. Et våt blyant under puppene(uten bh) skal ikke bli værende der. Har ikke prøvd, men skjønner uten praksis at den blyanten sitte bom fast hos meg. Lite håp om struppepupper i naturlige GG.

Hva som helt, gjentar: hva som helst henger fast under puppene mine, så jeg består heller ingen blyanttest. Men så ville jeg vel heller aldri funnet på å gå bh-løs.

Gammel 28-11-08, 14:56   #70
Kneazle
Passiv

Standard

Blyanttesttråden

Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 18:38   #71
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Standard

Jeg så på kjolen i en B-Young butikk i dag, og den var lekker!

Håper du kommer til å føle deg fantastisk i kjolen!

Gammel 28-11-08, 18:43   #72
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Netty undertøy i byen har tape. Funker for slike pupper som du har. For mine pupper derimot....

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 20:33   #73
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er samme str som deg og kunne fint gått uten BH i denne om den sitter litt thight. Jeg ser mer vulgær ut med bh, fordi den "pusher-up" veldig og gjør at man virker større.

Ellers så har jeg prøvd tape, sånn "klistrepåbh" og det meste.. funker ikke for d-cup.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 23:45   #74
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Nå har jeg prøvd kjolen for femte gang, men jeg har ikke kjøpt den ennå. Den er utrolig flott, og jeg føler meg veldig fin i den. Og litt naken.

Gammel 28-11-08, 23:47   #75
Kneazle
Passiv

Standard

Nå har jeg prøvd kjolen for femte gang, men jeg har ikke kjøpt den ennå. Den er utrolig flott, og jeg føler meg veldig fin i den. Og litt naken.

Du får drikke et par glass vin før du prøver den neste gang. Da får du sikkert den rette følelsen.

Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 08:49   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man KAN ta mms bilder i prøverom!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 09:19   #77
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp kjolen!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 09:47   #78
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Standard

Jo, men hva med et sjal til å ha over skuldrene, som du eventuelt kan ta av når tiden er inne?

Gammel 29-11-08, 11:04   #79
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen kan man fint gå med uten BH. Jeg har størrelse 75 E når jeg ammer (og 70 D når jeg ikke ammer), står såvidt på blyanttesten og hadde brukt kjolen uten BH uten å tenke meg om. (Og jeg har en mann som helt klart hadde sagt i fra hvis han syns det hadde vært vulgært eller lite flatterende.)

Dessuten har jeg kommet til at det egentlig ikke er blyanttesten som er avgjørende for om man kan gå uten BH, men fasongen og (delvis) størrelsen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 20:51   #80
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har nettopp prøvd. (Hadde ikke hørt om blyanttesten før, jeg!) Bestått! (Måtte bare dele: stolt

Og forøvrig 007; Fin kjole, ville valgt uten BH.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.