|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Energirik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Har du smuglet noen gang?Jada har da det....og for å si det sånn om jeg blir tatt en gang så har jeg allikevel tjent på det....og da blir det ikke noen "big deal" å ta med seg litt for mye.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du smuglet noen gang?
Da gikk du vel på rødt?
![]() |
#63 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du smuglet noen gang?Husker foresten en julehandel i Sverige, nøkkelen til bagasjerommet var knekt og den lå selvsagt igjen hjemme. Vi var 4 stk i bilen og ble stoppet, det var jo nok av poser inne i bilen (alle hadde handlet kvota si av alle mulige slag,) og så ville de gjerne ta en titt i bagasjerommet, mannen sa da at dere tror det sikkert ikke, men nøkkelen er knekt og ligger igjen hjemme så vi har ikke noe der, men vil dere ta en titt så får dere bare bryte opp bagasjelokket. tolleren svarte at den hadde de hørt før, men de stolte på oss så vi kunne bare reise, mannen viste hvem han ene tolleren var, hadde vært nabo tidligere. så det kan jo være grunnen til lot oss bare reise.
![]() |
#64 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har du smuglet noen gang?Mor til 4: Dere var heldig der. Jeg er også eneste røykeren i familien, så jeg får kvote fra alle de andre. Derfor trenger jeg ikke å smugle.
![]() |
#65 |
Nattrangler
Joda vi var nok det, men det var jo sant at vi ikke hadde med nøkkelen fordi den hadde knekt, så vi hadde jo ikke noe der, men hvis de hadde brutt opp lokket så måtte vi nok stått for kostnaden selv, selv om vi snakket sant og det ikke var noe der.
![]() |
#66 |
Energirik
Hvor: Oslo
![]() |
Nei jeg går ikke på rødt nei. Men nå skal det sies at jeg tar ikke med meg mengder.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du smuglet noen gang?Jeg må nok si ja
![]() |
#68 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du smuglet noen gang?Jeg har aldri smuglet alkohol etc nei. Som regel har jeg så mye å dra på likevel at jeg ikke gidder å dra på masse ekstra sprit i tillegg.
![]() |
|
|