|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Pauset
|
Syntes du får lage et poeng av det jeg. Be de dra på litt mer om de først skal. En non-stop er jo bare erting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
The Anti-Walter
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Jammen? Jeg leste jo så mye av den "Til alle nye"-tråden og trodde jeg hadde forberedt meg godt. Ikke si at det også finnes uskrevne uskrevne regler i tillegg til de skrevne uskrevne reglene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenHadde ikkje brydd meg om det, men set elles pris på at barnehagen velger andre varianter (mine jenter har i år pepperkakekalender, der kvart barn får eit pepperkakehjarte i løpet av adventstida (yngste) og omvendt julekalender der det er kvar sin tur å ta med ei gåve som dei skal gi vidare til dei som har mindre enn oss (eldste) )
![]() |
#72 |
Pauset
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg har aldri skjønt hvorfor jeg skal være helt nazi på sukker når det kommer til poden.. men ikke meg selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg er. I ukedagene. Og dersom man tar hvor mye sjokolade man får i helgen i forhold til hvor mye man veier så er det rettferdig her i huset. I allefall dersom man går ut i fra min vekt som høygravid |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
The Anti-Walter
![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenAlle vet da at det bare er å spise et eple før eller etter sjokoladen, så oppveier det sunne og usunne hverandre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Har fått viljen sin
|
Der tar du feil. Eneste måten å drepe kaloriene på er å varmebehandle sjokoladen. Temperaturer over 200 grader for å være på den sikre siden. Mikrosterilisator duger ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
The Anti-Walter
![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenVarmebehandle? Til 200 grader? Hva ondt har den sjokoladen gjort deg for å fortjene dét? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg spiser ikke sjokolade, og meget sjelden annet godteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
The Anti-Walter
![]() |
Konfekt? Ikke nok med at du skal kverke sjokoladen; du skal stappe en hel masse ikke-sjokolade-ting inn i den? Her trengs snart redningsaksjon for å frigjøre de undertrykte sjokolader |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg er. Jeg er vel nesten strengere med meg selv. Sjokolade i ukedagene er utenkelig. Brus også. Helg er helg, hverdag er hverdag og ferie er ferie. Hilsen hun som har en datter som ble intervjuet i en avis og som fortalte om at de ikke fikk syltetøy i ukene og aldri hadde hatt Nugatti. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|