Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 01:49   #61
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Takk for videoklipp Balanse. Det var stilig og enkelt! Hvor mye koster et slikt telt da?

Pøh. Det sier vi ikke, ikke sant, FK? Hun var slem med meg.

(På ebay kostet de fra ca 800 kr inkl frakt, moms, toll. Men han jeg kjøpte fra var stressende å handle med, svarte bare på det første spørsmålet i hver mail og brukte lang tid på å sende. Nå har han skreudd opp prisene også tror jeg, finner det ikke i farten.))

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:50   #62
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Nei, eg må virkelig legga meg. Har tre troll som drar meg opp om ikkje så mangen timane. Jippi liksom.

Gammel 05-12-08, 01:51   #63
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har nattevakt og skulle virkelig ønske jeg kunne gå og legge meg.
Men når jeg går av i morgen tidlig har jeg 8 dager fri

Ooo, nattevakt er faktisk min favoritt. Er misunnelig, jeg legge meg snart men vil ikke.
Skjønner at det er litt kjedelig for deg nå da.

8 dager fri er hvertfall herlig!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:51   #64
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Dere kan virkelig skravle altså, her snur man ryggen til i 2 sekunder liksom.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:51   #65
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når man logger seg inn kan man huke av et kryss "husk meg", og da er man pålogget til man aktivt logger av. Her kan jeg skru av strømmen på datan og alt, og jeg er like herlig pålogget når jeg starter data-kadaveret igjen.

Fikk faktisk litt panikk her for et par minutter siden, da plutselig et_eller_annet ikke funka som det skulle, og jeg fikk opp sånn "finner ikke siden-melding". Møkkadata...

Ja, Balanse, Sportshuset.. Veit ikke om alle har de inne, og han jeg kjøpte det av var usikker på om de skulle ta inn flere/andre modeller. Som om DET er noe å lure på!!! Jeg vurderer stadig vekk å skaffe meg en slags reklame-deal for flere butikker; jeg får gunstige pristilbud i butikker hvis/når jeg "verver" kunder. :burde vært selger:

Gammel 05-12-08, 01:52   #66
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Martyr? Var det den kry-smiletingen som gav rom for tolkninger eller er jeg litt sløv?

Jeg tolket det som at du delegerte bare i fantasien og på vegne av andre, men i ditt eget liv, så delegerte du ikke, der bare tok du på deg alt selv og var den perfekte martyr liksom. Jeg tror jeg må gå å legge meg nå.

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Da er det jo bedre om jeg sitter her slik at han får sove og er uthvilt til i morgen?

Ja, det jeg mener også. (Men det ender alltid med at jeg står opp selv likevel ... )

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har nattevakt og skulle virkelig ønske jeg kunne gå og legge meg.
Men når jeg går av i morgen tidlig har jeg 8 dager fri

Så deilig! Å som jeg skulle ønske jeg hadde hatt internett og FP når jeg jobbet nattevakt!

Gammel 05-12-08, 01:53   #67
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Dere kan virkelig skravle altså, her snur man ryggen til i 2 sekunder liksom.

Det jeg tenker også. Merker at hjernen min går for sakte til å følge ordentlig med nå.

Ride si sapis ...
Gammel 05-12-08, 01:54   #68
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Det jeg tenker også. Merker at hjernen min går for sakte til å følge ordentlig med nå.

Ja, jeg lurer på å legge meg med lydbok, mon tro om hjernen går så sakte at det fungerer så jeg sovner da.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:54   #69
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg er virkelig kjempedårlig på å være liksom-sur, jeg har ikke mage til det. Så jeg må bare ile til for å si at jeg ikke er sur på DM i det hele tatt, prøvde bare å være morsom, men det var kanskje ikke lurt å gjøre det kl 2 på natta?

Gammel 05-12-08, 01:55   #70
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Borte vekke

Sist redigert av Hjertensfryd : 05-12-08 kl 08:43.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:56   #71
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Ooo, nattevakt er faktisk min favoritt. Er misunnelig, jeg legge meg snart men vil ikke.
Skjønner at det er litt kjedelig for deg nå da.

8 dager fri er hvertfall herlig!

Jeg er klar for langfri. Defor går timene litt tregt nå.
Ellers liker jeg det altså.

Så deilig! Å som jeg skulle ønske jeg hadde hatt internett og FP når jeg jobbet nattevakt!

Deter ikke veldig lenge siden vi fikk internett her altså. Og vaktene går mye fortere når man kan surfe litt. Og samtidig få betalt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:56   #72
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå begynner jeg å bli sulten. Da er det kveld og mørkt. Jeg kan ikke begynne å spise nå!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 01:56   #73
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Ja, jeg lurer på å legge meg med lydbok, mon tro om hjernen går så sakte at det fungerer så jeg sovner da.

Men det er så kjeeedelig å legge seg jo.
FP er mye mer underholdene, ja, også CSI da.

Men gå å legg deg med lydbok, det høres lurt ut. Hva hører du på?

Ride si sapis ...
Gammel 05-12-08, 01:56   #74
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Herlighet. Mannen sitter borti her og detter snart ned av stolen. Eg må stadig vekk hysje på han. Grunnen er at mannen ser på Achmed the dead terrorist, juleshow. Det er vist hysterisk morsomt.

( kan ha noko med at klokka er 2 om natta )

Gammel 05-12-08, 01:57   #75
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Pøh. Det sier vi ikke, ikke sant, FK? Hun var slem med meg.

Ja, se så slem DM var med Balanse:

Balanse: Det er alltid deilig å se deg også.

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Når man logger seg inn kan man huke av et kryss "husk meg", og da er man pålogget til man aktivt logger av. Her kan jeg skru av strømmen på datan og alt, og jeg er like herlig pålogget når jeg starter data-kadaveret igjen.

Ja, men du er jo ikke pålogget her inne. Når du ikke er aktiv i løpet av 15 minutter, så er du ikke lengre blandt aktive brukere. Det kommer vel opp oppe at du var sist aktiv i går kl. 23.34?

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Nei, eg må virkelig legga meg. Har tre troll som drar meg opp om ikkje så mangen timane. Jippi liksom.

God natt.

Gammel 05-12-08, 01:58   #76
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Tolkningen din var ikk eså langt i fra, DM, for jeg tenkte på at jeg ikke har så mange å delegere til i husholdningens dagligliv og at jeg dermed var redusert til å drømme opp delegering for Urt. Jeg delegerer litt da, men det er begrenset hva jeg kan lure en snart fireåring til å gjøre av husarbeid og sånt.

Gammel 05-12-08, 01:59   #77
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

ÅHHH! Fet idè! (eller? )

Tenk om FP kom i lydbok-variant!!!

(drømmer om tørr stemme, "og så skriver Balanse":
(fortsetter med nebbete tone Ikke si det til DM! Hun var slem mot meg! :dramaqueen-snufs:

Gammel 05-12-08, 01:59   #78
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Nei, nå må jeg krype i seng. :håper ungene sover lenge i morgen:

God natt.

Gammel 05-12-08, 02:01   #79
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Forbrukerkverulant: Jeg skal legge ønsket ditt i ønskekassen jeg har til HP. (jeg tror forresten at vi har et sånt program som leser teksten på maskinen. Men det funker kanskje ikke på forum? Men vi kan jo utgi alle klassikertrådene på FP? )

Gammel 05-12-08, 02:01   #80
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da er CSI ferdig så da tar jeg kvelden!
God natt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.