|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Vaklende
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
Pøh. Det sier vi ikke, ikke sant, FK? Hun var slem med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Unik
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Nei, eg må virkelig legga meg. Har tre troll som drar meg opp om ikkje så mangen timane. Jippi liksom.
![]() |
#63 |
Fjott
|
Ooo, nattevakt er faktisk min favoritt. Er misunnelig, jeg må legge meg snart men vil ikke.
![]() |
#64 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Dere kan virkelig skravle altså, her snur man ryggen til i 2 sekunder liksom.
![]() |
#65 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Når man logger seg inn kan man huke av et kryss "husk meg", og da er man pålogget til man aktivt logger av. Her kan jeg skru av strømmen på datan og alt, og jeg er like herlig pålogget når jeg starter data-kadaveret igjen.
![]() |
#66 |
Live and let live
|
Jeg tolket det som at du delegerte bare i fantasien og på vegne av andre, men i ditt eget liv, så delegerte du ikke, der bare tok du på deg alt selv og var den perfekte martyr liksom.
Ja, det jeg mener også.
Så deilig! Å som jeg skulle ønske jeg hadde hatt internett og FP når jeg jobbet nattevakt!
![]() |
#67 |
Fjott
|
![]() Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
Det jeg tenker også. Merker at hjernen min går for sakte til å følge ordentlig med nå.
![]() |
#68 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
![]() |
#69 |
Vaklende
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Jeg er virkelig kjempedårlig på å være liksom-sur, jeg har ikke mage til det. Så jeg må bare ile til for å si at jeg ikke er sur på DM i det hele tatt, prøvde bare å være morsom, men det var kanskje ikke lurt å gjøre det kl 2 på natta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er klar for langfri. Defor går timene litt tregt nå.
Deter ikke veldig lenge siden vi fikk internett her altså. Og vaktene går mye fortere når man kan surfe litt. Og samtidig få betalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Nå begynner jeg å bli sulten. Da er det kveld og mørkt. Jeg kan ikke begynne å spise nå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Fjott
|
![]() Sv: Re: Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
Men det er så kjeeedelig å legge seg jo.
![]() |
#74 |
Unik
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Herlighet. Mannen sitter borti her og detter snart ned av stolen. Eg må stadig vekk hysje på han. Grunnen er at mannen ser på Achmed the dead terrorist, juleshow. Det er vist hysterisk morsomt.
![]() |
#75 |
Live and let live
|
Ja, se så slem DM var med Balanse:
Ja, men du er jo ikke pålogget her inne. Når du ikke er aktiv i løpet av 15 minutter, så er du ikke lengre blandt aktive brukere. Det kommer vel opp oppe at du var sist aktiv i går kl. 23.34?
God natt.
![]() |
#76 |
Vaklende
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Tolkningen din var ikk eså langt i fra, DM, for jeg tenkte på at jeg ikke har så mange å delegere til i husholdningens dagligliv og at jeg dermed var redusert til å drømme opp delegering for Urt. Jeg delegerer litt da, men det er begrenset hva jeg kan lure en snart fireåring til å gjøre av husarbeid og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Re: Sv: Re: Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
![]() |
#78 |
Live and let live
|
![]() |
#79 |
Live and let live
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Forbrukerkverulant: Jeg skal legge ønsket ditt i ønskekassen jeg har til HP.
![]() |
#80 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Da er CSI ferdig så da tar jeg kvelden!
![]() |
|
|