|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...
Har vi det travelt, blir det som regel å lyve på seg støvlene. Det går mye fortere- anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ... |
![]() |
![]() |
#63 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Eg har bidratt til at ein falsk brukar blei avslørt på eit anna forum. Det var ei ganske lita barselgruppe, og eg bekrefta visse rykte. Det var mest fordi ho prøvde å skapa dårlig stemning, og helst få folk til å krangla.
![]() |
#64 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg har ikke noe til overs for folk som lyger på seg alvorlige sykdommer, syke barn, store lvskriser for å høste sympati og gaver. Om jeg visste dette sikkert om noen ville jeg kanskje sagt i fra. Falske graviditeter og SA- er irriterer meg også, men det er jo vanskelig å bevise.
![]() |
#65 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg kjenner samme person som Frk Rattata viser til - en person som engasjerte meg dypt, både via forum, privat mail og ved personlige møter. Jeg ble ærlig og oppriktig lei meg da jeg endelig forsto at h*n hadde sett meg inn i øynene og løyet for meg, og at alt jeg hadde engasjert meg i bare var oppspinn.
![]() |
#66 |
Pauset
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Kan virke som om det er fler her som er klar over dette og hvem personen er, og iom at det ikke er graverende ting det lyves om denne gangen (kun irriterende moralske pekefingre som vedkomne ikke har noe grunnlag for å komme med pga manglende ærlighet selv!!), så velger jeg ikke si noe nick i medlidenhet for vedkomne (man må ha et patetisk liv om man må lyve på seg ting), og håper det respekteres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Passiv
|
Det gjør det. Men det er ingen dramatikk i det denne gangen etter hva jeg har fått med meg. Likefullt veldig irriterende når man først er klar over det. |
![]() |
![]() |
#69 |
Slumrende Ullteppe
|
Amen til både Joika og Rattata!
![]() |
#70 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Håpløst innlegg - jegkan ikke ha det stående. Sist redigert av Slettet bruker : 14-12-08 kl 17:04. Årsak: Skam. |
![]() |
![]() |
#71 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Nå ble jeg veldig nysgjerrig. |
![]() |
![]() |
#73 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Canissa - en eller annen innpå her snakker bare tull, og jeg aner ikke hvem. Sist redigert av Slettet bruker : 14-12-08 kl 16:49. |
![]() |
![]() |
#74 |
kamerat
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg synes ikke denne informasjonstiggingen er så sjarmerende.
![]() |
#75 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Ikke jeg heller. |
![]() |
![]() |
#76 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Store pupper - mye mer interessant. : prøver igjen: |
![]() |
![]() |
#78 |
intro
|
Å, er ikke det sant, altså?
![]() |
![]() |
#79 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Cup størrelse er nå én ting å brife med. Mine fyller kanskje ikke så stor cup, men de er innmari lange! :noe stort skal jeg også påberope meg ved dem: |
![]() |
![]() |
#80 |
<*(((<
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Greit, jeg har kanskje gitt inntrykk av å ha store pupper, men det stod ingenting direkte usant i innlegget altså. :forsvarer seg: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|