Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøper du lodd o.l på døra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 00:16   #61
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?

Pushet magasinet med det lettklingende navnet "Natur og Samfunn" (Natur og Ungdoms magasin, nå omdøpt Putsj) rundt omkring på dører og torg sånn i 14-15 års alderen og bestemte meg der og da for at jeg ikke skulle bli selger. (Den inverse sammenhengen mellom bilstørrelse og sjanse for at eier kjøpte var slående.)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:25   #62
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kjøper så sant jeg har cash.
Nå er det veldig sjelden det kommer noen hit og de som kommer er stort sett venninner av eldste i huset som selger akkurat samme lodd som vi må selge selv.

Ellers skulle jeg ønske at det kom noen og solgte kakebokser med sånne deilige sjokoladekuler ala punsjeboller snart :fysen:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:27   #63
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Husker da jeg spilte i skolekorpset og vi måtte selge lodd fra loddbøker.
Vi måtte ha på oss korpshatten da vi gikk rundt. For et syn

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 01:49   #64
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja har jeg kontanter på meg så kjøper jeg, i allefall da det er barn som går rundt, kjenner de fleste som kommer, og har jeg ikke kontanter på meg så ber jeg de gjerne komme innom senere og så tar jeg ut penger til de kommer.

Gammel 18-12-08, 01:55   #65
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper gjerne skrapelodd eller andre lodd, om det er unger i nabolaget som går. Ut over det så er det skjelden vi kjøper noe.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 10:26   #66
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det kommer utenlandske som selger f.eks. "kunst" så sier jeg nei. Jeg kjøper lodd, kaker og annet fra barn i nabolaget - hvis vi har kontanter. Liker å kunne være med å støtte lokale ting.

Gammel 18-12-08, 10:50   #67
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Så sant jeg har kontanter, så kjøper jeg gjerne.
Jeg liker å støtte opp om lokalmiljøet, og er forøvrig eitrende forbanna fordi kommunen har lagt ned fritidsklubben og skal selge lokalene som medlemmer, ledere og foreldre har brukt to tiår på å sette i den stand de nå er i - men det er en annen historie.

Tomgods ja - vi har ikke bil, så vi panter ikke så ofte - og det har de fleste fått med seg.
Vi er storfavoritter hos klasser på innsamlingsakjsjon.

Dessuten er jeg litt snurt for at ingen har vært her med de fantastisk gode pepperkakene i år ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.