|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Ja har jeg kontanter på meg så kjøper jeg, i allefall da det er barn som går rundt, kjenner de fleste som kommer, og har jeg ikke kontanter på meg så ber jeg de gjerne komme innom senere og så tar jeg ut penger til de kommer.
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Vi kjøper gjerne skrapelodd eller andre lodd, om det er unger i nabolaget som går. Ut over det så er det skjelden vi kjøper noe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Hvis det kommer utenlandske som selger f.eks. "kunst" så sier jeg nei. Jeg kjøper lodd, kaker og annet fra barn i nabolaget - hvis vi har kontanter. Liker å kunne være med å støtte lokale ting.
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Så sant jeg har kontanter, så kjøper jeg gjerne.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Om vi har kontanter kjøper vi.
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Vi pleier stort sett bestandig og kjøpe av de ungene som kommer på døra og selger lodd og div. til inntekt for lag og klassen og sånn. Så lenge det er lokale ting. Har det kommet 3-5 med samme loddbok så har jeg sagt nei til slutt. De nærmeste naboungene handler jeg bestandig av. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Einsam
|
Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg kjøper av de som kommer innom, fordi det kun er kjentfolk som kommer helt oppi bushen her med ei loddbok, eller andre ting. Men det har hendt jeg ikke har hatt kontanter i hus, selv ikke i lomme-penge-glasset. |
|
|
|
![]() |
|
|