Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 19:07   #61
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor ikke?

Fordi den går mer på person enn sak.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:11   #62
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja? Og?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:22   #63
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja? Og?

Jeg ville ikke startet den.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:24   #64
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Må bare si meg enig. Jeg liker ikke slike tråder..... de er ikke noe hyggelige og det går på personen bak nicket og ikke sakene som blir diskutert. Det man mener er jo en personlig sak...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:31   #65
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Må bare si meg enig. Jeg liker ikke slike tråder..... de er ikke noe hyggelige og det går på personen bak nicket og ikke sakene som blir diskutert. Det man mener er jo en personlig sak...

Jeg presiserte faktisk i mitt innlegg at jeg i noen saker var veldig enig med mennesker jeg kunne være rivende uenig med i andre - så det tror jeg rett og slett er et tolkningsspørsmål.
For min egen del reflekterte jeg faktisk først over sak her.

Gammel 18-12-08, 19:34   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå for eksempel så tenker jeg ganske ulikt Jessica og dragen. Jeg ser ikke noe galt/sårt med å stille spørsmålet: "Hvem tenker du veldig ulikt fra".
Og selv om det nevnes nick og slikt, så er jo det å tenke ulikt/likt som noen, ikke noe som har med liker/liker ikke å gjøre?

Jeg hadde heller ikke startet en slik tråd, men det er mest fordi jeg ikke lurer på det. Jeg ser hvem som tenker og argumenterer ulikt i de trådene jeg er i, og utover det funderer jeg ikke så mye på det. Men at det er noe ufint med slike tråder kan jeg ikke skjønne.

Gammel 18-12-08, 19:37   #67
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg presiserte faktisk i mitt innlegg at jeg i noen saker var veldig enig med mennesker jeg kunne være rivende uenig med i andre - så det tror jeg rett og slett er et tolkningsspørsmål.
For min egen del reflekterte jeg faktisk først over sak her.

Eh...... Har jeg angrepet deg på noen måte?

Gammel 18-12-08, 19:39   #68
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ingen som angriper her nå? :tog an ikkje:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:40   #69
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er vel ingen som angriper her nå? :tog an ikkje:

Mulig jeg misforstår, men den derre "faktisk" som blir brukt får meg til å lure....

Gammel 18-12-08, 19:41   #70
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Eh...... Har jeg angrepet deg på noen måte?

Nei, for all del!
Men når du først sa at dette gikk på person og ikke på sak, så ønsket jeg å få frem at ikke alle så det slik.
Jeg har da aldri følt meg angrepet - jeg diskuterer, Jessica ...

Gammel 18-12-08, 19:42   #71
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Mulig jeg misforstår, men den derre "faktisk" som blir brukt får meg til å lure....

"Faktisk" ble brukt som et generelt motsvar til innlegget ditt, der du mener at dette kategorisk går på person:

Sånn. Oppklart?

Gammel 18-12-08, 19:42   #72
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nei, for all del!
Men når du først sa at dette gikk på person og ikke på sak, så ønsket jeg å få frem at ikke alle så det slik.
Jeg har da aldri følt meg angrepet - jeg diskuterer, Jessica ...

Ok!

Gammel 18-12-08, 19:47   #73
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tar ihvertfall denne tråden personlig, den andre også, ingen har nevnt meg ennå, og det sårer meg dypt. Det går personlig inn på meg, og jeg sitter her med tårer trillende nedover kinnet, mens hendene skjelver og en følelse av "å ikke bli sett" er veldig stor.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:48   #74
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte jeg skulle nevne deg når det gjelder å tenke ulikt, men så kom jeg på at jeg tenker ganske ofte i dine baner, men ikke ofte nok til å si at jeg er "alltid" enig.

Gammel 18-12-08, 19:50   #75
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tenkte jeg skulle nevne deg når det gjelder å tenke ulikt, men så kom jeg på at jeg tenker ganske ofte i dine baner, men ikke ofte nok til å si at jeg er "alltid" enig.

Vi kan nok være enige i at vi er delvis enige, og mer enige enn vi var før.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:52   #76
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jepp.

Gammel 18-12-08, 20:00   #77
Skvetten
Passiv

Standard

Tror jeg kan si at det er Mim og Skremmern, alikevel er det saker hvor det er andre som jeg tenker bor på en planet som jeg ikke skjønner meg på.

Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:03   #78
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg klarer ikke helt å huske hvem som er hvem hele tiden, og hvem som tenkte hva i hvilken diskusjon.

Gammel 18-12-08, 20:17   #79
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg tar ihvertfall denne tråden personlig, den andre også, ingen har nevnt meg ennå, og det sårer meg dypt. Det går personlig inn på meg, og jeg sitter her med tårer trillende nedover kinnet, mens hendene skjelver og en følelse av "å ikke bli sett" er veldig stor.

Vi er mange usynlige.

Gammel 18-12-08, 20:19   #80
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vi er mange usynlige.

Og det er likesågreit

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.