Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva bruker dere siste helga før jul til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-08, 18:09   #61
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?

Idag har vi sosa mest egentlig? Handlet inn litt mat og sånn da.
I morgen skal vi hente juletre, og så skal jeg begynne finne frem julepynt og sånn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 18:11   #62
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte pakke inn de siste gavene ikveld og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 18:15   #63
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal tilbringe resten av kvelden i senga og sørge for at mannen setter på en vaskemaskin og pakker inn gaver. :kvalm:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 18:20   #64
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Ja, hva slags planer har dere for helga?

Pøking.

Gammel 20-12-08, 18:25   #65
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Vi må vel begynne å tenke på juleforberedelser snart.

Signerer.

Gammel 20-12-08, 19:13   #66
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Slapper av, og er innom kjøkkenet en tur iblant og stryker ting fra todo lista. Jeg stryker ting derfra når skjemaet sier at de skal være ferdig jeg - ikke når / hvis de nødvendigvis er utført. Dermed er det mye lettere å holde ruteplanen til jul.

Så smart! Da blir du jo ferdig uansett da, selv om ting ikke er gjort?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:17   #67
Skvetten
Passiv

Standard

Fylle strømpen til Plutte som reiser til besten på mandag. Skrive på oppgaven som skal leveres på mandag.
Spise masse marsipan, ostepop og drike julebrus.

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:18   #68
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Pøking.

Noen som har det ser jeg.

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:26   #69
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

I dag har jeg fått handlet inn julematen, brettet klesvask fra den siste uka, ryddet litt, og så har vi pyntet pepperkaker. I morgen skal vi på førjulskos med familien, hos min pappa. Blir vel noe slikt som 10 voksne, og 10 barn, så da blir det full rulle. Gleder oss til det.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:31   #70
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Noen som har det ser jeg.

Det er faen meg på tide jeg fikk det!

Gammel 20-12-08, 19:41   #71
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Bake, handle gave, svigers på besøk en liten tur med blomstergave, mannen på julebord siden kl 15 idag, besøke svoger med familie, eldstemann i bursdag noen timer, støvsuge og vaske imorgen, familien min på julegløgg utpå dagen og kanskje bake litt til før de kommer.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:46   #72
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Pynte litt pø om pø.
Støvsuge litt.
Trene.
Vaske mye klær.
Bake kolakaker og snickers-ruter.
Pakke til vi skal reise nordover.
Trene litt mer.
Ha vennebesøk for å få overlevert julegaver.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 19:47   #73
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Helga skal jeg bruke til å kose meg med sønnen min, og pusle litt hjemme. Siste uka har vært et sant helvete, men nå er jeg meg selv igjen tror jeg.
Det får bli jul her hjemme selv om ikek alt er vasket. Dvs ingenting er vasket ennå..

Gammel 20-12-08, 20:12   #74
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er faen meg på tide jeg fikk det!

Heldige deg!

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 20:20   #75
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jobbe. Varetelling på jobben, og det ble til over 22 på fredag, hele lørdagen, og jammen må vi ikke avgårde igjen i morgen og...

Godt jeg er ferdig med alt vi skal gjøre til jul!

Gammel 20-12-08, 20:23   #76
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har bakt pepperkakehus. Jeg fant ikke ferdigstekte noe sted.

Det får være nok for i dag, synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 09:56   #77
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi er hjemme hos våre foreldre. Der er det besøk hos foreldre, søsken og venner for å smake på julebaksten og utveksle julegaver. Ellers brukte vi hele tiden med dagslys i går til å lete etter juletre.

Gammel 21-12-08, 13:29   #78
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har tatt meg vann over hodet. Skulle rydde i en kommode, og rotet har eksplodert. Føler at jeg har rykket tilbake til før start.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 13:41   #79
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg har tatt meg vann over hodet. Skulle rydde i en kommode, og rotet har eksplodert. Føler at jeg har rykket tilbake til før start.

Jeg kan melde om ferdigskrevet oppgave.
Så nå blir det trening og shopping av julegave til Plutte som reiser i morra.

Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 13:59   #80
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Grøtfest hos svigers, handle inn til jul, bake, hente juletre.

Jeg leste grøftefest, og tenkte å signere.

Nå skal jeg pynte til jul, tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.