|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Planen i dag var å vaske hele huset. Tørke støv og vaske gulv. Skifte på senger og vaske ørtogførti maskiner med klær. Alt er gjort, holdt på i fem timer og nå er det kun pyntingen som gjenstår.
|
|
|
#3 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Handla inn omtrent alt til jul i går og pakka inn gaver. I dag har me finni juletre i skogen og rydda huset. Vaske ferdig i morgo. Pynte hus og levere gaver mandag og få opp treet tirsdag.
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I dag har vi vasket 2. etasje, ganske grundig. Under senger og sånt. Skiftet på senger. Barna har ryddet soverom og lekerom, måtte det i det minste holde seg til onsdag. Jeg har vasket bilen.
|
|
|
#5 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Jeg har nattevaktshelg. Mann og barn har vært på et lite familiebesøk i dag mens jeg sov. I kveld skal jeg og storebror pakke inn julegaver, og jeg skal begynne å rydde og ordne litt i andre etasje. Det skal jeg sikkert fortsette meg i morgen hvis jeg gidder. Også tar vi nok en liten tur på Plantasjen i morgen for å se om de har noe fin plast. Bortsett fra det blir det nok inneleking, puslespill, kakao og en film for barna, soving og zombiefakter på meg, og stress på far.
|
|
|
#6 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I går ettermiddag fikk jeg ryddet og sortert skikkelig på guttenes rom. (En søppelsekk med skrot båret ut.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Jeg har vært på fylla.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Helga skal jeg bruke til å kose meg med sønnen min, og pusle litt hjemme. Siste uka har vært et sant helvete, men nå er jeg meg selv igjen tror jeg.
|
|
|
#9 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I dag har jeg bakt og bakt og dro for å bade vår eldre venn og dro deretter til min mor for å dusje henne, og da jeg kom hjem tok jeg lkesågodt å badet hunden vår også. Og nå kom jeg plutselig på at jeg også trenger en dusj |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Idag har vi sosa mest egentlig? Handlet inn litt mat og sånn da.
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Jeg skal tilbringe resten av kvelden i senga og sørge for at mannen setter på en vaskemaskin og pakker inn gaver. :kvalm:
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?
Det er faen meg på tide jeg fikk det!
|
|
|
#17 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Bake, handle gave, svigers på besøk en liten tur med blomstergave, mannen på julebord siden kl 15 idag, besøke svoger med familie, eldstemann i bursdag noen timer, støvsuge og vaske imorgen, familien min på julegløgg utpå dagen og kanskje bake litt til før de kommer.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Fylle strømpen til Plutte som reiser til besten på mandag. Skrive på oppgaven som skal leveres på mandag. |
|
|
|
#20 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I dag har jeg fått handlet inn julematen, brettet klesvask fra den siste uka, ryddet litt, og så har vi pyntet pepperkaker. I morgen skal vi på førjulskos med familien, hos min pappa. Blir vel noe slikt som 10 voksne, og 10 barn, så da blir det full rulle. Gleder oss til det.
|
|
![]() |
|
|