Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva var fint i 2008?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 20:55   #1
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

Xian, tenk at det snart har gått et år. Hun ser så strålende fornøyd ut på bildene.

2008 er et år uten store milepæler i mitt liv. Minstejenta gikk fra å være baby til å bli gående, klappende og rampete barnehagejente. Slikt skjer gradevis. Familielivet ellers er veldig som før. Hvis jeg lukker øynene og tenker tilbake på året er ferien det som står fram som høydepunktet. Vi hadde to fantastiske ferieuker i varmere strøk. Det var varmt og vi gikk ned i lavt turtall hele gjengen. Rett og slett deilig!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 16:02   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bitteliten ble født.

Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 17:46   #3
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
Lenemor82 er litt kul
Standard

Jeg ble mamma for første gang

Gammel 29-12-08, 21:36   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2008 hadde noen store nedturer, men også noen gedigne oppturer. Året har vært helt endevendene for min del, uten at jeg vil gå inn på detaljer her på generell diskusjon.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:39   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å flytte til nytt hus og få massevis av plass å boltre seg på.
Å la HE starte på ny skole og se at han trives i klassen og med læreren.
Skolestart for JC.
Sverre, som bare er god og herlig og full av liv.
Ny jobb for meg som jeg trives i.
Nytt tantebarn og venners nye barn.
At bestefaren min på 94 nok en gang skal reise til USA. Han er så flott og tøff, og jeg er stolt av ham.

Sist redigert av Kaija : 29-12-08 kl 21:54.
Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:42   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må ærlig talt si at dette har vært det fæleste året jeg har hatt på det jeg kan huske. Jeg ser frem til 2009

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:42   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått drømmejobben.

Jeg har fullført studiene. Er jeg heldig, har jeg bestått også.

Ungene har sovet til halv åtte en morgen. Det var den 26/12-08.

Det har vært et bra år.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:43   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, også hadde jeg en tan av ny dimensjon i sommer.. for noen nyyydelige uker vi haddee på Hvaler..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 21:47   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Joho, det har Sitron sagt.

Gammel 29-12-08, 21:48   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ganske ofte blir det barn av sånt no. Men denne gangen er det plent umulig.

Gammel 29-12-08, 21:52   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Å, det var en dame?

Gammel 29-12-08, 21:56   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Vil du snakke om det?

Gammel 29-12-08, 22:01   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Vil du snakke om det?

Næsj.

Gammel 29-12-08, 22:06   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Næsj.

Neinei. Hyggelig å se deg så fornøyd. Det er deg virkelig vel unt!

Gammel 29-12-08, 22:07   #15
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

2008 har vært et år uten de helt store begivenhetene, men jeg har mange fine minner allikevel:
- Mye latter sammen med gode venner.
- En flott festivalhelg i sommer.
- Ny og spennende jobb.
- Mange flotte turer sammen med mann og barn.
- En fin ferie i sommer.
- En fin tur til Bulgaria sammen med nær familie i høst.

Gammel 29-12-08, 21:56   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er har vært et fint år. Jeg har trivdes godt i jobben og kommet godt igang med deltidsstudier som fullføres til våren. Vi har kost oss her hjemme, kommet mer i orden i huset og vært mye på tur. S har startet på stor avdeling i barnehagen og det går kjempefint, han trives veldig godt.
Vi har kommet oss gjennom en skikkelig pesehøst, har hatt praksis, jobbet dobbelt og forsøkt å lage barn på Riksen midt oppi det hele.

En god opplevelse har møtet med helsevesenet vært og jeg må si jeg er rørt over hvor mye hjelp man får og hvor godt systemet fungerer. Ikke ett dårlig møte, bare gode opplevelser på Riksen - og med et blått kryss mot slutten av året som det absolutte høydepunktet etterfulgt av et bankende hjerte idag som gir håp om at vi skal bli 4 i det nye året.

Det har vært et godt år tross alt, og mine tre motto for året har vært til god hjelp:
This too shall pass (takk til FP!)
Én ting av gangen
Behold perspektivet!

Særlig er jeg glad for at vi midt oppi alt har beholdt perspektivet; det har vært noen tunge dager, men vi har klart å glede oss sammen over det vi har og jeg håper vi tar også det med oss inn i det nye året.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:00   #17
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vi har fått pusset opp en del mer av huset vårt, hverdagslivet er lettere nå.
Lillebror har begynt i barnehagen, og dermed har jeg begynt å sove bedre i takt med at han har fått mer sammenhengede nattesøvn.
Jeg sluttet å amme, fikk sexlivet tilbake. Snodig, men tror det er sånn det henger sammen hos meg.
Mannen og jeg har det så bra sammen (se over ), og vi koser oss mer enn noen gang sammen med felles flotte venner, mange fine turer og fester sammen.
Jeg har fått en ny venn for livet.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:00   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, ja. Mantra. This too shall pass. Det har vært veldig fint å ha. FP har vært gull.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:44   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det har i grunnen ikke vært noe særlig til år, for å være ærlig. Men vi hadde en deilig uke på ferie i Oslo i sommer; vi får leve på den.

Gammel 29-12-08, 22:04   #20
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

2008 er et år som ikke har vært helt mitt år for å si det pent.

Men jeg har funnet ut at jeg er sterkere en jeg trodde, det er jo bra.
Ny jobb har jeg fått meg også, med mere utfordringer og bedre lønn.
En ting til som er positivt er at jeg ser jeg klarer meg bra alene, også økonomisk.
Å ha ansvaret for 3 gutter alene har gått oer all forentning.

Det aller bedte er vel at jeg har det utrolig bra med meg selv nå og har ikke hatt det så bra på endel år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.