|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du svømt etter en Se og Hør flaske hvis du så en i vannet? | |||
Ja, uten tvil! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 38,89% |
Jeg ville ikke svømt, mannen derimot. |
28 | 22,22% |
Meg i undertøyet eller bikini, avbildet i en blad?! Aldri i livet! |
21 | 16,67% |
Nei. |
28 | 22,22% |
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Jeg hadde garantert hoppa Sist redigert av gnuri : 30-12-08 kl 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Det er like usannsynlig at noen vil se meg legge på svøm etter en Se&Hør-flaske som at de vil se meg først i køen når en ny butikk åpner eller først i køen på et senterjubileum der det deles ut gratis kake.
![]() |
#63 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Vi er feriejunkier, så jeg tror nok at enten jeg eller mannen (helst mannen) hadde gjort dette. Ikke at jeg hadde vært så innmari stolt av det, men 10 000 kroner til å pynte på feriebudsjettet hadde vært greit for meg.
![]() |
![]() |
#64 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Får man velge selv hvor i "Syden" turen skal gå til? I så fall ville jeg muligens vurdert det. Hvis jeg må til Playa las Americas eller noe lignende, foretrekker jeg faktisk å være hjemme.
![]() |
#65 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Høh. Høhø.
![]() |
#66 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Hadde satt meg på bryggekanten jeg og, men mannen hadde villig hoppet uti
![]() |
#67 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Jeg ville ikke svømt, mannen derimot ...
![]() |
#69 |
frakoblet
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?
Nå står ikke verden til påske, men jeg tror jeg skal dulte på Zoë.
![]() |
#70 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sverige/Oslo
![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Definitivt |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Borte
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Nei, det ville jeg aldri gjort. Se og Hør er djevelens verk og måtte de brenne.
![]() |
#72 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Jeg hadde kanskje ikke hoppet ut fra Bastøferga for å få fatt i en flaske, men ellers i nokså sikre omgivelser og ingen brennmaneter i sikte - så JA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Definitivt!
![]() |
#74 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Selvsagt hadde jeg gjort det. Hadde nok ikke strippet, heller tatt varianten hvor man stuper uti med klærne på. |
![]() |
![]() |
#75 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?Nei.
![]() |
#76 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Ville du svømt etter en Se og Hør-flaske hvis du så en i vannet?
Da har du problemer ifølge peanøtthjerneforbundet(Se og Hør og Sydenfolket)
![]() |
#78 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, i aller høyeste grad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
Den tror jeg du bør utdype før jeg lar PMS-en stikke av med tastaturet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
frakoblet
|
![]() |
|
|