|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg har laget genser til marsvinet
Du har sikkert Munchausensyndrom på marsvin |
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#65 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetDen der brunrosa saken...hva er det? Den trenger ikke genser, den trenger heldress og lue. Stakkars. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetAner du hvor midden kommer fra? Jeg tror det ene marsvinet mitt fikk det, men hun ble fort bedre for så å bli kjemepdårlig og måtte avlives... Sikkert flere ting som spilte inn der. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetStakkars små. Huff, nei putt på genser du. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Passiv
|
Sist redigert av Kneazle : 02-01-09 kl 09:18. |
|
|
|
#72 |
|
Pauset
|
Dyrlegen sa det er noe de fleste har latent, men som bryter ut når de har nedsatt immunforsvar. Vi har tre fra samme kull, og alle tre har fått det i større og mindre grad. Det siste, et teddymarsvin.. har ikke fått det. Så det er nok litt gener (evt smitte fra foredre), og litt sykdomsbetinget utifra stress. Vi fikk det rett etter kastrering, så det har nok med immunforsvar som er nedsatt, så smitter dette over til de andre. Han med gensern er verst, så dette rimer i allefall. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetDinosaurdrakten var ubetalelig. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetDet var en Teddy som fikk det. Vi hadde tre Teddyer som alle var i slekt over et par generasjoner, de døde alle unge. Vi tror det var noe med genene der. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetDe ble 2-3 år gamle. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetHm.. ok. Det er derfor vi har så mange. De er like gamle hele gjengen, nettopp for å slippe supplere med yngre dyr når de etterhvert dør. De blir det jo evigvinnelig brått. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetJa marsvin er utrolig morsomme. Vi hadde vel tilsammen 7 dyr over like mange år. 5 stk på en gang var toppen. Etter det hadde vi de bare til de døde. Det som levde lengst ble vel 5 år tror jeg. Det var en sær dame uten stamtavle, god blanding. Hun ville aldri bli tatt på. Vi har en teori om at det var derfor hun levde lengst. Minst oppmerksomhet = leve lenge. Neida, men det var litt ironisk at det var akkurat hun som levde lengst. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg har laget genser til marsvinetHerregud så mye rart folk finner på.. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
![]() |
|
|