|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Egentlig i dag, men siden jeg skal på nattevakt blir det i morgen.
|
|
|
#63 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Søndag, tenker jeg.
|
|
|
#64 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Juletreet gikk i dag, plutselig så begynte det å drysse gitt. Resten tar jeg i helgen antar jeg. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Rydder bort på søndag tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Mulig til helgen. Tok vekk julepynten og julevinduslysene på guttas rom i kveld. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Treet skal ut i løpet av helga, men resten av jula får bli enda en stund. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Tar det i helgen, begynte så smått i dag.
|
|
|
#70 |
|
Ute på tur
|
Sv: Når rydder dere bort julen?Vi tar det nok i løpet av helgen, jeg har begynte å forberede Junior på hva som skal skje, og han mener treet bare kan flytte ned på rommet hans.
|
|
|
#71 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?NÅ!!
|
|
|
#72 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Julen hos oss forsvant 2. juledag, på kvelden. Vi hadde ikke en jul å skryte av. Guttongen ble syk to dager før jul, oppkast. Jentongen fikk feber to dager før jul. På julaften var alle noenlunde gode i form så gjestene fikk komme (men de var informert om at det kunne være noe ute og gå her hjemme). Natt til 1 juledag spyr jentongen, så kommer mannen og spyr samtidig og på morrakvisten spyr jeg også. Nøyaktig på samme tidspunkt som i fjor da vi var syke i julen med omgangssyke. Og når vi endelig har blitt friske, vel, da får jeg tannverk og må på tannlegevakta og trekke i romjulen.
|
|
|
#73 |
|
Borte
|
Sv: Når rydder dere bort julen?Jeg ryddet bort alt utenom juletreet i går. I dag skal treet ut.
|
|
|
#74 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Rundt første helga etterpå. Denne gangen ble det 4.januar. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når rydder dere bort julen?Vi gjorde det i går (5. januar). Normalt sett ville jeg ryddet 2. januar, men da var vi bortreist og vi gadd ikke gjøre det før vi dro..... |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Den for ut på søndag. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Når rydder dere bort julen?Nuh.
|
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Sv: Når rydder dere bort julen?Det gikk på søndag det. |
|
|
|
#79 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når rydder dere bort julen?Skulle egentlig begynt i går, men det blir nok ikke før til helga. Skal begynne så smått i morgen da
|
|
|
#80 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Når rydder dere bort julen?Når jeg får bestemme ryker jula første nyttårsdag. I år ble det en litt andreledes jul for oss og julepynten fikk stå helt til i går. Godt å få ryddet ut alt, men jeg savner alltid lysene.
|
![]() |
|
|