Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Påsketur?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 22:30   #1
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påsketur?

Du skal ha med barn? :har påskefri:

Gammel 06-01-09, 22:38   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Du skal ha med barn? :har påskefri:

Tror det, men ingenting er jo sikkert. Ville du vært med?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:40   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næsj, kan du ikke bare hoppe på en sydentur da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:45   #4
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tror det, men ingenting er jo sikkert. Ville du vært med?

Jeg burde hatt "reise mer" på lista mi jeg også.

Gammel 06-01-09, 22:41   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 06-01-09, 23:41   #6
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Leste et sted at Antwerpen er den nye dillen. :følgermeditidenogforventereffektivitet:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:46   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Budapest! Eller Berlin! Sistnevnte hvis barna skal være med, det er en flott sted å reise med barn.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 12:27   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Og nederlenderne jeg har erfaring med har vært gode til å kysse på alle måter...

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 12:53   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har VOKST OPP på Påskefjellet. Fått min dose.

Nederlendere kan være så gode i senga eller så fantastiske kyssere de bare vil for meg, forresten. Ain't going down that road.

Gammel 07-01-09, 12:55   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg har VOKST OPP på Påskefjellet. Fått min dose.

Nederlendere kan være så gode i senga eller så fantastiske kyssere de bare vil for meg, forresten. Ain't going down that road.

Neida, du går andre road.er. Vokst opp på hytte, med tvangsturer og jukseløfter om at vi er framme etter neste topp? Tell me about it. Det var dette som holdt meg borte fra snøen i 13 år.

Gammel 07-01-09, 13:02   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Neida, du går andre road.er. Vokst opp på hytte, med tvangsturer og jukseløfter om at vi er framme etter neste topp? Tell me about it. Det var dette som holdt meg borte fra snøen i 13 år.

Høhø.

...og ja, delvis. Bortsett fra at jeg var Skiboms™ da jeg var ung og sprek, kjørte pudder og skulka skolen når det hadde snødd om natten og sånn. ...og så ble man gammel nok til å tilbringe (litt for) mye tid på høyfjellshotell og utestedene der oppe i fjellheimen.

Gammel 07-01-09, 17:56   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nederlendere kan være så gode i senga eller så fantastiske kyssere de bare vil for meg, forresten. Ain't going down on that roadie.

Nei, det ble vel tydelig for han i heisen.

Gammel 07-01-09, 18:22   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nei, det ble vel tydelig for han i heisen.

Historieforfalskning!

Gammel 07-01-09, 22:54   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Historieforfalskning!

Men en veldig morsom en, da.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 13:06   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Da jeg var ung og sprek, liksom.

Uansett har du vel mer enn nok erfaring til å bedømme påskefjellets gleder, så jeg innser at jeg ikke får deg til å tro på at høyfjellsferie som alenemamma med barn er helt topp. Da får jeg heller legge inn en stemme for Amsterdam eller Berlin. Berlin er den byen jeg kjenner best av de to, og jeg ser for meg at det vil være veldig flott for både deg og barna.

Gammel 07-01-09, 13:08   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Å treffe Balanse var unektelig en formildende omstendighet.

Ja, altså, da jeg var ung og sprek. Dvs. fra jeg var 13 til jeg ble 18, cirka. Etter det fikk jeg forbud mot pudderkjøring.

Gammel 12-01-09, 13:52   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slår et slag for Berlin! (Eh, kanskje mest fordi det er en av de få plassene jeg kan uttale meg om. ).

Men Berlin er altså spennende, ikke minst når du har vært der for lenge siden og kan sammenlikne da og nå.

Gammel 12-01-09, 13:53   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser jeg jo at du skal et helt annet sted. Det høres slettes ikke dumt ut det heller ... God tur!

Gammel 12-01-09, 19:16   #19
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sørkysten av Frankrike høres helt fantastisk ut. Snille foreldre.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 13:14   #20
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Jeg vil kysse nederlendere. :sutre:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.