|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Velg deg en sangstemmeOK, jeg hadde åpenbart misset en side. Det var flere som tenkte Sam Brown, ja. Men hun er da ikke den originale Gig-dama.
|
|
|
#62 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemme
Originale, nei, men hun har da vært med i uminnelige tider?
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemmeDet er ikke Sam Browm på YouTube-klippet, men hun har koret Pink Floyd sammen med to andre.
|
|
|
#65 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemmeRod Stewart. Jeg bare digger den hese stemmen hans. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er vel Sammy på live-platen, men ikke den opprinnelige. Samme kan det jo være, de er begge fantastiske.
|
|
|
#67 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemmeSam Brown, ja. Tenk at jeg glemte det bort. Jeg trodde det var henne på klippet jeg.
|
|
|
#68 |
|
Gjendekjeksfantast
|
Da hadde jeg valgt stemmen til Leonard Cohen. Ikke bare har han mannsrøst med stor M, men han høres ut som han har all verdens tid når han synger. Det er nesten så jeg lurer på om han skal rekke å bli ferdig med teksten før musikken tar slutt. Jeg blir i hvert fall ikke stresset av å høre på ham. Sist redigert av Mett : 10-01-09 kl 03:23. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Heldig
![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemmeSnacksy stemme på denne Jarle Bernhoft. Har han vært med i et band før? Synes å huske igjen ansiktet hans. Sexy.
Sist redigert av Meta : 09-01-09 kl 22:46. Årsak: Fant ut av det selv. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Søt og rar
|
Sv: Velg deg en sangstemmeNora Foss al Jabri.
|
|
|
#72 |
|
Heldig
![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemmeJeg glemte hele Eddie Vedder, vokalist i Pearl Jam! Oioioi, for en stemme han har. Snakke om å synge noen til sengs. Vrient å velge asså... (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#73 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemmeDet faller meg lettere å nevne de som har sangstemmer som gir meg gnagsår i ørene, som Tina Turner, Mariah Carey, Rod Stewart og Alejandro Fujentes, men dersom jeg skal nevne noen som har spesielt fine stemmer, er det lett å ty til det kjente og kjære. Da er det vanskelig å komme utenom Paul Heaton i The Beautiful South, og Briana Corrigan, som synger på noen av sangene til gruppa. Ellers har Sivert Høyem, som mange nevner, en særegen og vakker stemme, og når jeg først er inne på norske artister, syns jeg Maria Arredondo har fin stemme. Men jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt musikken hennes.
|
|
|
#74 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#75 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
The Ships Song, er nok en av tidenes nydeligste ballader. Og Nick Cave har en rå stemme. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
intro
|
Sv: Velg deg en sangstemmeJeg ante virkelig ikke at Bernhoft opererte innen en så skrekkelig sjanger!
|
|
|
|
#78 |
|
Tøff
|
Sv: Velg deg en sangstemmeHan var vel i et band som het Span, og de spilte mer rocka musikk. Etter at de ble oppløst gikk han mer over til denne sjangeren. Liker den jeg =)
|
|
|
#80 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Velg deg en sangstemmeJeg ville valgt Sissel Kyrkjebø og sunget O, helga natt. |
|
|
|
![]() |
|
|