Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Velg deg en sangstemme

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 00:48   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velg deg en sangstemme

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Sam Brown!

Som i Stop! ?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 01:28   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Skin, Alicia Keys, Celine Dion eller Sinnead O'connor av damene.
James Hetfield, Eddie Vedder, Phil Collins eller han vokalisten i Live (husker ikke navnet i farten).

Egentlig er det mange flotte stemmer jeg kunne tenkt meg.

Gammel 09-01-09, 08:18   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Som i Stop! ?

Jepp!

Gammel 09-01-09, 00:34   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jarle Bernhoft er gull!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 08:31   #5
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Skulle jeg valgt meg en herrestemme, så måtte det blitt Darren Hayes.
Av kvinnestemmene er det så skrekkelig mange å velge mellom, at jeg får problemer, men Sarah Brightman kanskje?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:16   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... og når du sa Pink Floyd, kom jeg på Sam Brown. Hun vil jeg også være.

Mannlig tror jeg må bli Nick Cave.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 09:24   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, jeg hadde åpenbart misset en side. Det var flere som tenkte Sam Brown, ja. Men hun er da ikke den originale Gig-dama.

- No. 4 -
Gammel 09-01-09, 09:26   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

OK, jeg hadde åpenbart misset en side. Det var flere som tenkte Sam Brown, ja. Men hun er da ikke den originale Gig-dama.

Originale, nei, men hun har da vært med i uminnelige tider?
Hun var med på '94-turneen, i hvertfall og er den koristen jeg forbinder med dem ...

Gammel 09-01-09, 10:52   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Det er ikke Sam Browm på YouTube-klippet, men hun har koret Pink Floyd sammen med to andre.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 10:58   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kvinne: Nina Persson i The Cardigans.
Mann: Ben Bridwell i Band of Horses.

Gammel 09-01-09, 11:16   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Originale, nei, men hun har da vært med i uminnelige tider?
Hun var med på '94-turneen, i hvertfall og er den koristen jeg forbinder med dem ...

Det er vel Sammy på live-platen, men ikke den opprinnelige. Samme kan det jo være, de er begge fantastiske.

- No. 4 -
Gammel 09-01-09, 13:15   #12
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sam Brown, ja. Tenk at jeg glemte det bort. Jeg trodde det var henne på klippet jeg.

Gammel 09-01-09, 11:00   #13
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Rod Stewart. Jeg bare digger den hese stemmen hans.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:24   #14
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du får muligheten til å få en kjent persons sangstemme. Hvilken velger du? Hvilken hadde du valgt om du var motsatt kjønn?

Da hadde jeg valgt stemmen til Leonard Cohen. Ikke bare har han mannsrøst med stor M, men han høres ut som han har all verdens tid når han synger. Det er nesten så jeg lurer på om han skal rekke å bli ferdig med teksten før musikken tar slutt. Jeg blir i hvert fall ikke stresset av å høre på ham.

Om jeg var motsatt kjønn, hadde jeg stukket av med stemmen til Skye Edwards. Mye fordi heller ikke hun er særlig stressende å høre på.

Nå spørs det vel hva godeste Svimse hadde sagt om folk begynte å stjele stemmene til hverandre igjen - og om han hadde klart å si det uten å snuble i ordene

Sist redigert av Mett : 10-01-09 kl 03:23.
Mett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:58   #15
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke hatt noe mot å få utdelt stemmen til Rihanna. Om jeg var mann, ville jeg nok hatt stemmen til Tommy Körberg.

Gammel 09-01-09, 22:29   #16
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Snacksy stemme på denne Jarle Bernhoft. Har han vært med i et band før? Synes å huske igjen ansiktet hans. Sexy.

Span, ja.

Sist redigert av Meta : 09-01-09 kl 22:46. Årsak: Fant ut av det selv.
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:44   #17
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nora Foss al Jabri.

Blir litt hulkete over henne - akk, så ung, og med verden for sine føtter...

Pianostemmen til Tori Amos skulle jeg gitt øynene mine for. Nesten i hvert fall.

Gammel 09-01-09, 22:51   #18
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Standard

Jeg glemte hele Eddie Vedder, vokalist i Pearl Jam! Oioioi, for en stemme han har. Snakke om å synge noen til sengs. Vrient å velge asså...

(Kilde: youtube.com)

Gammel 09-01-09, 23:08   #19
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det faller meg lettere å nevne de som har sangstemmer som gir meg gnagsår i ørene, som Tina Turner, Mariah Carey, Rod Stewart og Alejandro Fujentes, men dersom jeg skal nevne noen som har spesielt fine stemmer, er det lett å ty til det kjente og kjære. Da er det vanskelig å komme utenom Paul Heaton i The Beautiful South, og Briana Corrigan, som synger på noen av sangene til gruppa. Ellers har Sivert Høyem, som mange nevner, en særegen og vakker stemme, og når jeg først er inne på norske artister, syns jeg Maria Arredondo har fin stemme. Men jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt musikken hennes.

Det er sikkert mange andre som fortjener å nevnes her, men det står meget stille i ammetåkehodet mitt.

Gammel 09-01-09, 23:47   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvinne; Anouk:

Mann; der må jeg tenke mer gitt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.