|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!
Jeg er utrolig fornøyd med øyeskyggene jeg kjøpte! De er mineralbaserte og sitter utrolig godt.
|
|
|
#62 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg kjøpte nettop YSL Perfect Touch Radiant Brush på taxfreen etter juleferien. Har brukt i en uke nå, og er superfornøyd. Liker spesielt godt børsten, og jeg føler at den er "tynn nok" men samtidig dekker over litt ujevnheter.
|
|
|
#63 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg bruker den lyseste fargen. Jeg er likblek vinterstid. Det finnes en som går litt mot rosa og en som går litt mot gult. Jeg pleier å like best den som går litt mot rosa. (Dette vet de som jobber der).
|
|
|
#64 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men du vet ikke hvilken farge du har? Mannen skal kjøpe i kina, så jeg må ha nøyaktig bestilling. Vanskelig nok å få han til å kjøpe foundation
|
|
|
#66 |
|
Erfaren nok
|
Mineralsminke var en åpenbaring for meg og.
|
|
|
#67 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg synes det er vanskeligere å få til kremer til "litt hjelp" jeg da, synes det fort blir "sparkel" ut av det.
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Nå har jeg sett litt i skapet og kommet frem til at jeg har en Lancome som jeg faktisk liker. Det er Color Ideal. Jeg har også Dior Airflash farge 200 og den er for rosa for meg. Noen som vil ha den? Jeg har brukt den bittelite, men kom frem til etter to ganger eller noe slikt at fargen ikke passer meg. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Anbefal meg en god foundation!Hvilken hudfarge passer den til da Pelen? Jeg er lys, rødlig hår og den medfølgende rødlige og lyse huden.
|
|
|
#70 |
|
|
Kanskje du kan teste den på et parfymeri, hvis du har et i nærheten? Da ser du. Jeg syns at den er ganske mørk. Se her om jeg tar den på hånden og sammenligner med skjermbildet så syns jeg den ligner mer på 400. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Anbefal meg en god foundation!Bauche: Hva ble det da? |
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Hmm, men når jeg smører den ut så blir den kanskje ikke så mørkt så at den kan passe deg. Men prøv gjerne først! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Electronica: Jeg har ikke endt opp med noe ennå. Skulle egentlig sjekke forrige uke, men så glemte jeg det (satt for lenge på kafé før jeg måtte hjem og hente storebror
|
|
|
#76 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Anbefal meg en god foundation!Nå har jeg bestilt denne. Har hørt mye bra om den, så da er det bare å teste den. Jeg har ganske fet hud (blandingshud), og littebitt store porer. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Anbefal meg en god foundation!Kjøpte La prairie, men ikke foundation concealer, den virket veldig tykk i konsistensen. Men den helt nye til La Prairie, med spf 15 i farge 200. Tror jeg er veldig fornøyd. Bare prøvd den engang, men virker veldig fin. Kostet rundt 700 kr.
|
|
|
#79 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Og den er fantastisk. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal meg en god foundation!Jeg har nå prøvd L'Oréal True Match mineral foundation! KJEMPEFIN! I går skulle jeg være litt ekstra fin, så jeg tok et tynt lag med Lancôme Color Ideal under, og mineral foundation oppå. Jeg så helt feilfri ut i ansiktet!
|
![]() |
|
|