Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god foundation!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 21:36   #61
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god foundation!

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Ellers så skal jeg ha Mary Kay-party i februar en gang.

Jeg er utrolig fornøyd med øyeskyggene jeg kjøpte! De er mineralbaserte og sitter utrolig godt.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:42   #62
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte nettop YSL Perfect Touch Radiant Brush på taxfreen etter juleferien. Har brukt i en uke nå, og er superfornøyd. Liker spesielt godt børsten, og jeg føler at den er "tynn nok" men samtidig dekker over litt ujevnheter.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:07   #63
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker den lyseste fargen. Jeg er likblek vinterstid. Det finnes en som går litt mot rosa og en som går litt mot gult. Jeg pleier å like best den som går litt mot rosa. (Dette vet de som jobber der).

Jeg syns den funker veldig fint på min tørre hud.

Gammel 11-01-09, 13:41   #64
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bruker den lyseste fargen. Jeg er likblek vinterstid. Det finnes en som går litt mot rosa og en som går litt mot gult. Jeg pleier å like best den som går litt mot rosa. (Dette vet de som jobber der).

Jeg syns den funker veldig fint på min tørre hud.

Men du vet ikke hvilken farge du har? Mannen skal kjøpe i kina, så jeg må ha nøyaktig bestilling. Vanskelig nok å få han til å kjøpe foundation

Gammel 11-01-09, 14:01   #65
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Mineralsminke er tingen for meg iallefall.

Ellers så skal jeg ha Mary Kay-party i februar en gang.

Du må invitere meg da vettu.

Gammel 11-01-09, 14:07   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Har du prøvd mineralfoundation, Bauche?

Jeg har brukt foundation i 20 år, og har vært igjennom det meste av merker og typer. Mineralfoundation er en åpenbaring. Og det til tross for at jeg også har store porer. Hvis du ikke trenger å dekke noe særlig heller, så er det enda bedre. Da trenger du bare litt, og resultatet blir så naturlig som ingen ting annet blir. Jeg synes ID og Jane Iredale er de beste.

Mineralsminke var en åpenbaring for meg og.
Jeg bruker ID nå. Er såpass fornøyd med den, at jeg tror jeg holder meg til den og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 14:12   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er vanskeligere å få til kremer til "litt hjelp" jeg da, synes det fort blir "sparkel" ut av det.

Om man bruker mineralpudderet rett så synes jeg det ser både dekkende og naturlig ut, fordi det trekker seg inn i huden på en fin måte. Men det kan være kjekt å stikke innom en hudpleiesalong eller parfymeri - sånn at man får testet fargen man skal ha.

Her er ID ganske billig: http://www.midwestskincare.com/Shop/...6437/SFV/32293

Jeg er lys, og bruker Fairly Light.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 18:57   #68
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett litt i skapet og kommet frem til at jeg har en Lancome som jeg faktisk liker. Det er Color Ideal. Jeg har også Dior Airflash farge 200 og den er for rosa for meg. Noen som vil ha den? Jeg har brukt den bittelite, men kom frem til etter to ganger eller noe slikt at fargen ikke passer meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 19:40   #69
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken hudfarge passer den til da Pelen? Jeg er lys, rødlig hår og den medfølgende rødlige og lyse huden.

Gammel 11-01-09, 20:02   #70
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Hvilken hudfarge passer den til da Pelen? Jeg er lys, rødlig hår og den medfølgende rødlige og lyse huden.

Kanskje du kan teste den på et parfymeri, hvis du har et i nærheten? Da ser du. Jeg syns at den er ganske mørk. Se her om jeg tar den på hånden og sammenligner med skjermbildet så syns jeg den ligner mer på 400.

Gammel 11-01-09, 20:07   #71
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bauche: Hva ble det da?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 20:21   #72
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kanskje du kan teste den på et parfymeri, hvis du har et i nærheten? Da ser du. Jeg syns at den er ganske mørk. Se her om jeg tar den på hånden og sammenligner med skjermbildet så syns jeg den ligner mer på 400.

Hmm, men når jeg smører den ut så blir den kanskje ikke så mørkt så at den kan passe deg. Men prøv gjerne først!

Gammel 12-01-09, 16:58   #73
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Electronica: Jeg har ikke endt opp med noe ennå. Skulle egentlig sjekke forrige uke, men så glemte jeg det (satt for lenge på kafé før jeg måtte hjem og hente storebror )

I morgen kanskje...

Gammel 12-01-09, 18:54   #74
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nå har jeg sett litt i skapet og kommet frem til at jeg har en Lancome som jeg faktisk liker. Det er Color Ideal. .

Den er best!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 21:41   #75
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du må invitere meg da vettu.

Klart det! Men tror jeg må flytte på datoen, kan fort bli mars.

Gammel 12-01-09, 21:50   #76
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg bestilt denne. Har hørt mye bra om den, så da er det bare å teste den. Jeg har ganske fet hud (blandingshud), og littebitt store porer.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 18:09   #77
Kjersti89
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
Kjersti89 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg trenger foundation.
Den skal ikke fungere som sparkel, men som litt hjelp.
Altså: En lett foundation som gir langvarig og jevnt resultat - og som selvfølgelig er lett å påføre.

Id Foundation ;D Ganske dyrt her i Norge, men kan evt bestille fra Usa, da betaler du hvertfall 2/3 mindre enn her i Norge

Kjersti89 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 18:34   #78
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte La prairie, men ikke foundation concealer, den virket veldig tykk i konsistensen. Men den helt nye til La Prairie, med spf 15 i farge 200. Tror jeg er veldig fornøyd. Bare prøvd den engang, men virker veldig fin. Kostet rundt 700 kr.

Gammel 18-01-09, 18:44   #79
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nå har jeg bestilt denne. Har hørt mye bra om den, så da er det bare å teste den. Jeg har ganske fet hud (blandingshud), og littebitt store porer.

Og den er fantastisk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 18:44   #80
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nå prøvd L'Oréal True Match mineral foundation! KJEMPEFIN! I går skulle jeg være litt ekstra fin, så jeg tok et tynt lag med Lancôme Color Ideal under, og mineral foundation oppå. Jeg så helt feilfri ut i ansiktet!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.