|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: FRP-tråd
Jeg har da aldri påstått at det ikke finnes mennesker i andre partier som utfører lignende kriminalitet, eller at det ikke finnes hyggelige og redelige Frp-velgere, så jeg må vel bare si ditto - jeg synes ditt innspill er usaklig. Det man vet er at det er flere politikere i Frp som har gjort noe kriminelt, så jeg tror ikke media kan ta hovedansvaret for Frp sitt frynsete rykte. Det har nå ikke akkurat blitt oversett når noen leier ut stabburet sitt ulovlig, mottar for mye pensjon, gjør innhabile store avgjørelser eller fusker med medlemstall. Det Frp-politikere gjør seg skyldige i (som for eksempel å sitte å se inn i kameraet for en mill norske seere og si at Søviknes aldri har gjort noe galt, at løgnaktige mennesker sprer rykter når man er dybdeinformert om alt som har skjedd på forhånd, at man vet at det foreligger beskyldninger om overgrep og voldtekt) synes jeg ofte etisk sett framstår verre. Men det er ut i fra min etiske skalering, og de sakene jeg har klart å få med meg.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: FRP-trådJeg er litt smålat idag og signerer blant annet Irma, Sitron og Esme i denne tråden.
|
|
|
#3 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FRP-trådDet irma sa!
|
|
|
#4 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FRP-trådMye er sagt.
|
|
|
#5 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: FRP-trådJeg er litt usikker på om jeg synes det er synd at Frp-synspunktene mangler, eller om jeg synes det er deilig. Jeg synes iallefall at det hadde vært interessant om noen som stemmer Frp kunne ha kommentert noe av det jeg har skrevet. For jeg er genuint nysgjerrig på hvordan folk kan stemme på partiet, når de samtidig er informert om Frp sin ideologi og historie. (Kanskje jeg finner det ut når jeg har fått lest ferdig Frp-koden?) På NM holdt jeg samme type tordentaler en rekke ganger, og der var det nok av Frp-tilhengere å velge mellom. Problemet var at man aldri fikk ordentlige svar, kun sånne: "Alle er så slemme med meg og Frp" utsagn. Jeg tror jeg var borti et unntak en eneste gang, hvor en kom med litt motargumentasjon som forsvarte Frp basert på refleksjon og ideologi.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Men det er jo sånn det generelt er. Folk flest aner jo ikke hvorfor de stemmer Frp. Disse som sitter full i fremmedfrykt og er redd for at ølet skal bli dyrere. De har jo generelt ikke peil. Og det er nesten litt fint, for da er de ikke "farlige". Jeg syns det er mye verre med en person som har tatt for seg alt hva Frp står for og kommet til den konklusjon at det er det eneste riktige partiet for h*n.
|
|
|
#8 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
Sv: FRP-trådDet er sagt mye jeg er veldig enig i allerede. Jeg synes politikken deres er skremmende inkonsekvent, og spriker i alle retninger. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tante Sofie
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Ja, jeg antar at det er slik - det er jo derfor folk blir så på defensiven selvsagt. "Kaller du meg domm? Alle er slemme mot meg!" De jeg gjerne ønsker å treffe i diskusjoner er de som stemmer Frp og som har et reflektert valg til dette. Det må da finnes noen?
|
|
|
#11 |
|
Har fått nytt nick
|
Ja, og den forskeren de fant og valgte å invitere til sin klimakonferanse, Fred Goldberg, var jo riktignok forsker, men professor i sveiseteknikk... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
er grønn og fin.
|
Nå må du ikke henge deg opp i bagateller da.
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Til og med min svoger, som er FRP mann..., syntes dette var ille. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Streikepraten var mest fjas fra min side, og jeg deler din oppfatning her.
Sikkert de samme pensjonistene som mottar trygd fra Norge samtidig som de kjører pirattaxi og tar levebrødet fra spanske taxisjåfører. Charming.
Dette er min oppfatning også. Har til dags dato ikke møtt èn person som kan argumentere skikkelig for hvorfor de stemmer på partiet. I mitt stille sinn har jeg tenkt at grunnen må være at FRP-velgere rett og slett ikke er særlig smarte, ergo kan de heller ikke klare å argumentere ordentlig for seg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: FRP-trådJeg ønsker meg en sånn tråd om AP. |
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Hadde jeg vært FrP-er ville jeg ikke ha flagget det på dette forumet, nei. |
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Sv: FRP-trådJeg har diskutert med mange Frp-velgere. Det er veldig frustrerende, og det har som oftest endt i regelrett krangling. Hvorpå vi rett og slett bare må gi opp hele diskusjonen. |
|
|
|
![]() |
|
|