Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er sirkus ok?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 19:39   #61
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er sirkus ok?

Siden vi snakket om nysirkus i denne tråde vil jeg tipse om Dråpen som skal ut på veien med Riksteatret nå. Det tror jeg er et utrolig flott stykke!

Nå skal linken funke.

Sist redigert av Tallulah : 18-02-09 kl 20:12.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:09   #62
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feil i link.

Gammel 18-02-09, 20:10   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne virker, hos meg i hvert fall.

Det ser spennende ut, vi må vurdere å dra dit kjenner jeg. Siden det faktisk settes opp i Bergen også.

Gammel 18-02-09, 20:11   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, så rart. Funker denne? http://drapen.riksteatret.no/
Hvis ikke, gå inn her: http://riksteatret.no/db/production....t=1&id=5219888 og trykk på den digre linken midt på siden.
Flere av artistene har vært tilknyttet cirque de soleil og cirkus cirkör.

Sist redigert av Tallulah : 18-02-09 kl 20:41.
Gammel 18-02-09, 20:40   #65
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var på Cirque de Soleil i Las Vegas i fjor sommer. Helt fantastisk!

Sirkus med dyr derimot, aldri!

Gammel 19-02-09, 08:57   #66
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

vi drar ikke på sirkus.

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:20   #67
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Sirkus ok?

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

jeg synes vel egentlig at deter litt dyreplaging, men det er jo så mye som ikke er bra ellers i verden også, fek bruk av pels, dyreparker osv

Dermed er det da ok? Siden det allerede er så mye som ikke er bra?

Selv er jeg motstander av dyresirkus og kommer aldri til å ta med tulla på det. Dyr hører ikke hjemme på sirkus. Nysirkus har jeg aldri hørt om heller jeg, det må jeg sjekke ut.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 00:14   #68
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Siden vi snakket om nysirkus i denne tråde vil jeg tipse om Dråpen som skal ut på veien med Riksteatret nå. Det tror jeg er et utrolig flott stykke!

Nå skal linken funke.

Takk for tipset. Det fikk jeg veldig lyst til å se.
Litt av noen priser da. (Sett i forhold til lokalet de leier.)

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 00:19   #69
Lita
Passiv

Standard

Sv: Er Sirkus ok?

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Pels er jeg også motstander av, og til en viss grad dyreparker. Men det er forskjell på dyreparker. Løveparken i Danmark ser ut til å ha ganske brukbare forhold for dyrene sine, og Ree Park ser ennå bedre ut. Men Aalborg Zoo likte jeg ikke. Fikk vondt i magen av å se på mange av dyrene der. Dyreparken i Kristiansand virker semi-ok. Men Sirkus synes jeg virker veldig ille.

Som om jeg skulle sagt det selv!

Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 00:21   #70
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dyreparker som driver med bestandsbevarelse er ok. Enkelte bestander trenger å hjelpes med å overleve.

Gammel 20-02-09, 08:28   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes igrunnen ikke de små ungene som opptrer på sirkus ser ut som om de har det så allverdens godt heller jeg.

Men har jeg tatt med ungene på sirkus likevel? Jadda - det har jeg.
Men jeg kommer ikke til å gjøre det mer.

Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:20   #72
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Hm, nå har jeg bestilt billetter til Dråpen, men Riksteatret mener den passer for barn fra skoelalder - at den er for skummel for de under.

Gammel 20-02-09, 13:28   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, nå har jeg bestilt billetter til Dråpen, men Riksteatret mener den passer for barn fra skoelalder - at den er for skummel for de under.

Jeg har sendt e-post til Riksteateret og spurt. Her er svaret:

Sitat:

Vi har tenkt fra 5 år. Grunnen til dette er at det er noen scener hvor det er mørkt og hvor det kan være litt skummel musikk. Det er dessuten noen skumle figurer, blant annet spilt av Asgeir Borgemoen.

Men barn er jo forskjellige og du kan gjøre en vurdering utifra dette.

Du kan for øvrig se bilder og lese mer om forestillingen på denne nettsiden: http://dråpen.riksteatret.no

Håper det var til hjelp.

Vi tar sjangsen. Vi har fått gratisbilletter og bor rett ved siden av stedet hvor det vises. Så det blir ikke så langt å gå hjem hvis det ikke funker.

Gammel 20-02-09, 13:59   #74
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det spørs jo på ungen din, om det er en sart liten blomst eller en tøff sabeltann.

Gammel 20-02-09, 14:03   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Dråpen så fantastisk ut, og de skal opptre her i Sandnes i april!

Gammel 20-02-09, 14:19   #76
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei det er ikke ok, dyrene har det ikke bra og så er det så kjedelig. Har vært en gang, og kommer ikke til å gå flere ganger.

Gammel 20-02-09, 19:03   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har sendt e-post til Riksteateret og spurt. Her er svaret:

Vi tar sjangsen. Vi har fått gratisbilletter og bor rett ved siden av stedet hvor det vises. Så det blir ikke så langt å gå hjem hvis det ikke funker.

Jeg ringte dem og den som svarte da mente at de hvertfall måtte ha begynt på skolen. Jeg kommenterte at jeg syntes de burde skrive alder, siden "familieforestilling" er for vagt. De greier tydeligvis ikke være mer presise på telefon heller.

Nå skal jeg på trafikalt grunnkurs den dagen, men jeg tror jeg sender mann og barn, de kan jo heller gå hvis det blir for ille.

Gammel 09-03-09, 19:14   #78
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Sirkus Agora starter uten dyr!

Gammel 09-03-09, 21:08   #79
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Sirkus Agora starter uten dyr!

Jeg så det. Kjempebra!

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:09   #80
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Håper de kommer hit!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.