|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?
Med fare for å virke flåsete: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Jeg var nesten 30 når jeg giftet med og det ble i hvit/krem kjole. Men den var desginet til meg av en venninne og ser ikke ut som en brukdekjole. En annen farge på kjolen eller noe sånt hadde blitt helt feil. Hvis jeg skulle giftet med igjen nå så hadde det blitt i en lett sommerkjole på en karibisk øy.... Ikke noe kirkebryllup eller dill og dall. Hadde jeg giftet meg for første gang nå aner jeg ikke hva jeg ville gjort. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Jeg tror ikke jeg ville valgt hvit, lang brudekjole og ditto slør igjen. *marengskjolebrud fra 1990*
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Og Skilpadda sa akkurat det jeg ville ha sagt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Det viktigste er jo at man gifter seg akkurat slik man ønsker selv, selv om man har vært gift før osv osv |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Jeg hadde ikke reagert, hevet øyenbrynene eller sett to ganger selv om damer over 40 giftet seg i hvite brudekjoler. Det handler om hva man liker, og ikke så mye om alder. Jeg synes f.eks. überkorte miniskjørt er like stygt på 18-åringer som 50-åringer. Skjørt som går over knærene er på ingen måte forbeholdt de yngste, det handler om hva man føler seg vel og komfortabel i. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Jeg tror ikke jeg ville valgt en veldig "brudete" kjole etter de 50. Altså, jeg snakker ikke om bløtkakekjoler, men en kjole som helt tydelig er en BRUDEkjole, ikke bare en lekker hvit kjole.
|
|
|
#11 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Om eg skal gifte meg ein gong til skal eg ha ein Tulip-kjole.
|
|
|
|
#13 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Frir til Torsk. Jeg er stolt av deg fordi du er så standhaftig.
|
|
|
#14 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Skulle jeg giftet meg igjen, så skal jeg absolutt ha hvit, lang kjole. Enten jeg er 35, 45, eller 75.
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Jeg synes det er helt greit. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Couldn't care less. Folk kan få gifte seg i joggedress hvis de vil for min del. :generøs: |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit lang brudekjole - oppad til hvilken alder?Åja, jeg synes det er helt idiotisk å gidde å mene noe om hva andre har på når de gifter seg, uahvngig av alder, kjønn, promiskuitet og eventuelle andre faktorer slarvemennesker henger seg opp i.
Søster er lett å begeistre Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes. Sist redigert av Søster : 19-01-09 kl 22:04. Årsak: ikke slarvekjerringer |
|
|
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
HI spør jo om vi synes det er "greit" at damer på 40+ gifter seg i hvit brudekjole, da!
|
![]() |
|
|