Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Smaksprøver i matbutikken

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-06, 13:19   #61
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smaksprøver i matbutikken

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Dette er et pussig uttrykk, de to ordene er for meg kontraster. Handling er et nødvendig onde. Ønsker jeg hygge så er vel butikken det siste stedet jeg oppsøker.

Jeg kan godt bruke mindre smertefull handleopplevelse hvis det føles riktigst, altså. *ikke sær og vanskelig på dette feltet*

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 13:42   #62
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg kan godt bruke mindre smertefull handleopplevelse hvis det føles riktigst, altså. *ikke sær og vanskelig på dette feltet*

Det hørtes straks litt bedre ut.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:28   #63
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å handle.

Gammel 06-12-06, 22:56   #64
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg liker å handle.

Det er bra, for kvinner bruker visstnok 8 år av livet på det.

Gammel 07-12-06, 22:36   #65
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt shoppe i en matbutikk, og svinse rundt i en drøy halvtime. Dog ikke på Rema.

Gammel 07-12-06, 22:44   #66
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Smaksprøver i matbutikken

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk

Og mens jeg står der som et naut, ser jeg misunnelig bort på de som sånn tilfeldig bare griper en av de små fatene på deres vei forbi, før de ubemerket svinser videre mens de gomler i vei.

Der har du meg.
Gjerne grabber jeg med meg en til snuppa også ja.
Ikke alltid jeg får det med meg omtrent, og kjøper jeg det skal det være fantastisk overbevisende godt ja.
Føler aldri kjøpepress på sånnt.
Det betyr ikke at jeg tar druer, eller lar ungen ta smågodt. (hun er ikke interessert engang da så)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:44   #67
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil kanskje foreslå at du høflig takker nei neste gang, så slipper du både unødige innkjøp, samt å opptre utidig. Selv blir jeg som regel pinlig berørt bare av deres tilstedeværelse, og forsøker å passere raskt og se en annen vei.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:48   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg kan godt shoppe i en matbutikk, og svinse rundt i en drøy halvtime. Dog ikke på Rema.

Vi har fått ny, flott Ica Maxi i nærområdet. Åpnet i går.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:52   #69
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Dette er et pussig uttrykk, de to ordene er for meg kontraster. Handling er et nødvendig onde. Ønsker jeg hygge så er vel butikken det siste stedet jeg oppsøker.

Du ser vel på "The Simpsons"? Der har de jo Monstromart med slagordet: "Monstromart - where shopping is a baffling ordeal".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 08:32   #70
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Du ser vel på "The Simpsons"? Der har de jo Monstromart med slagordet: "Monstromart - where shopping is a baffling ordeal".

"Baffling ordeal."

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.