Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg utfordrer-tråd!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 14:26   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg utfordrer-tråd!

Åh.

Men ja, proteiner. Og så må Amidriel komme inn i tråden nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 20:19   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Er bare innom her for å heie på Balanse og Smilefjes som ikke lengre er noen som drikker PM.

Forresten, valnøtter til frokost er helt jævlig, da heller litt spekemat og eggerøre.

Gammel 05-02-09, 20:47   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Spekemat og eggerøre er mer meg også. Men nøtter gjør nytte for seg - og jeg ser ikke for meg at vi klarer å erte opp aC til å lage eggerøre på morgenen.

Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:29   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Spekemat og eggerøre er mer meg også. Men nøtter gjør nytte for seg - og jeg ser ikke for meg at vi klarer å erte opp aC til å lage eggerøre på morgenen.

Hun kan lage på kvelden slik at det står klart.

Gammel 05-02-09, 21:14   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Pistasjnøtter må vel være en grei start for aC? Valnøtter er vel mer for viderekomne?
Smilefjes, du er knallgod! Jeg klarer meg også helt ypperlig uten Pepsi Max. Det går på te og lavkarbo her. Jammen har det dumpet av 1,5 kilo også. Jeg ligger litt etter på tur nr to, men uka varer vel helt til søndag.

Ellers har jeg hatt en til supereffektiv dag på jobb, helt uten dere fra 9 - 16.30. Ambisjonen er å klare det samme i morgen.

Amidriel!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 07:13   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Joda.
aC - Det er enda bedre med egg enn med nøtter asså. Men nøtter og gulrot er igjen bedre enn bare gulrot.
Det som er kjempegodt er avocado som moses med litt majones og hvitløk som man spiser med gulroten. Men det blir muligens litt mye pes sånn på morran?

Balanse - halvannen kilo er knallbra. (Hvis du skal ned i vekt da?)

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:21   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

3 døgn nåh! Og i går var jeg på butikken. Og ved siden av kassa sto det en kjøledings med en million pm flasker oppi. Og de ropte ikke på meg. Jeg bare registrerte at de var der. Tenkte på det et øyeblikk og gikk videre. Det var lett å velge å la være.

aC - gikk det bra med frokosten? :følger opp:

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:38   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

smilefjes, er det ikke deilig. Når du klarer dette nå, så klarer du alt.
aC, spiste du frokost? :med positiv lure-på stemme helt fri for masing:

Gammel 06-02-09, 09:52   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Balanse - jeg klarer alt! :tenkepositivt:
Jeg mener - jeg har tatt av nesten 50 kilo. Jeg har sluttet å røyke. Jeg har ikke blitt narkoman. Jeg er En som ikke drikker pm. :gjemmer den sukkerfrie sjokoladen bak skjermen så dere ikke ser den:

I går glemte jeg å spise også, så i dag var jeg litt lettere enn normalt. :ikke helt sikker på om det er en god ting - kom på det etter trening i går kveld:

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 10:05   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Uff, det siste var ikke en god ting, men du husker det i dag, så det går bra!

Gammel 06-02-09, 10:18   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er ikke veldig likt meg å glemme å spise, så det er egentlig mest snodig. I dag spiser jeg såklart. Ble litt mat sent i går kveld også da jeg kom på at jeg hadde glemt noe. Men da fikk vi ihvertfall sjekket at det stemmer at ketosen gjør at man ikke blir sulten.

I dag er det den sedvanlige kakaoen til frokost.

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 10:26   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det proteiner i kaffe? :griper etter halmstrå:

Gammel 06-02-09, 10:36   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Bare hvis du hadde fløte i den? :hjelpsom:

Gammel 06-02-09, 10:40   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

I morgen.

Gammel 06-02-09, 11:04   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

I morgen er det lørdag - fin anledning til å spise egg til frokost, så blir det helt årntli på ekte!

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:22   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Avocado er kjempegod frokost ja.

Dere er flinke Balanse og Smilefjes!

Gammel 06-02-09, 19:24   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ser ut til å trenge mindre mat når jeg er En som ikke drikker pm.
Jeg er rett og slett mettere. Jeg har ikke vært sulten i hele dag - kakao til frokost og middag nå, og da var jeg ikke sulten eller noe, jeg syntes bare det var på tide.

Må vurdere å halvere kakaodosen tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 20:08   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Da er det sant at man blir sulten av aspartam altså. Interessant.

Gammel 06-02-09, 20:13   #19
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Åh, det kan ihvertfall stemme for meg ogsp. Det var ikke noe problem å kutte ut sjokolade og kjøre lavkarbo etter at jeg kuttt ut brusn. Nå er det jo bare en uke i dag, men du verden så deilig det føles. smilefjes, dette klarer du knallbra. Det er lurt å huske å spise da, du og aC må ha gjensidig frokosturfordring i morgen.

Gammel 06-02-09, 21:06   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*går og henter seg et glass pepsi max med isbiter og sitron*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.