|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
| Ja |
|
63 | 55,26% |
| Nei |
|
51 | 44,74% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Netty er ganske flinke, butikken i vaskerelven er flyttet til olav kyrres gate. Jeg tror det er der de er flinkest. Ellers har de utsalg i kløverhuset, på nedsiden ved siden av rema1000. De er vel de flinkeste i Bergen tror jeg. (Bare at jeg har funnet en enese bh der, og det er den som er minst bra på av alle jeg har. De siste jeg har nå har jeg vert i Stavanger etter.) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
bravissimo.com |
|
|
|
|
|
#4 |
|
blant fjord og fossevell
|
Jeg liker både Freya og Fantasie.. Dette må sjekkes ut. Tusen tusen takk!! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Men kan en a bli en b? Kan den virkelig det? Og hva hvis den ene er en a+ og den andre en a-? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
En A kan bli til en D, om så, hvis BH-en har vært feil nok i utgangspunktet. Langt de fleste voksne kvinner som bruker A burde egentlig hatt B eller C. (Jeg sier ikke at det ikke finnes voksne kvinner med "ekte A-cup". Jeg sier bare at det finnes veldig mange fler med feil BH-størrelse.) Sist redigert av Teofelia : 21-08-10 kl 02:20. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg brukte tidligere 75D for det var eneste som passet i HM og Lindex o.l, men etter jeg målte meg fikk jeg størrelse 65/70E. Nå har jeg gått opp litt i vekt siden den gangen, så før graviditeten var jeg 70F. Nå bruker jeg ammebh i størrelse 70H(!), håper virkelig at puppene krymper litt etter ammingen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg gikk fra 85 C til 70 FF/G etter en måling hos La Lina for 3 år siden.
|
|
|
#11 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jepp. Litt skummelt å handle slik, for jeg er supersær på bhene mine og de ulike modellene passer ulikt, jeg kan ikke bare se på størrelsen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?I lengden er det ikke dyrere å kjøpe dyre bher, for de holder seg så mye lengre. Jeg gir ikke mine fra Princesse tam-tam spesialbehandling, men etter ukentlig vask i vaskemaskin i to og et halvt år så har verken strikken blitt hard eller fasongen endret seg. Slik som skjer med bher fra HM.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Ja da jeg var gravid med frøkna. Burde kanskje gjøre det igjen, i og med at de ble gigantiske da jeg var gravid og ammet, men har trukket seg tilbake nå
|
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg tenkte jeg skulle prøve å gå ned rundt og opp cup, og det passet knallbra! Jeg har ikke hatt noen BH som passer så bra før, men jeg kjøpte den ikke, for jeg takler ikke å ha det så stramt rundt ryggen.
|
|
|
#18 |
|
blant fjord og fossevell
|
Det går seg veldig fort til. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Øh nei. Jeg synes sånne bh damer er like skremmende som sånne parfymeri-damer, og holder meg unna. Nå skal det sies at jeg har små pupper, og har sett Trinny og Susannahs bh-tips, så jeg tror størrelsen min skal passe bra. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Live and let live
|
Ja man kan vel få hvilken som helst størrelse når man bruker krem.
Tror du?
|
![]() |
|
|