|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Mannen er en jævel på å sette seg i førersetet.
![]() |
#63 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Mannen så lenge ikke det er alkohol før. Da kjører jeg. Greit å slippe. Ved langturer veksler vi - hvis nødvendig..
![]() |
#64 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Det blir ofte til at mannen min kjører når alle skal på langtur, men jeg kjører mye ellers så det er helt greit for meg. Skal vi på ordentlig lang tur, bytter vi på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Ofte mannen. Han liker det, jeg kjører nok på dagtid og synes det er helt greit å slippe. Når det er sagt kjører jeg også av og til for å statuere et eksempel for døtrene mine, bare for å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Mannen kjører langturer. Han er bilgal, og egentlig en veldig flink bilist. Og en jævel på å være backseat-driver. Mens jeg er god DJ.
![]() |
#68 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?
Og for skifte av etternavn: "Mannen kunne liiike gjerne tatt mitt navn, men jeg tok hans fordi det er det peneste."
![]() |
#69 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Han kjører så fremt han er utsovet og edru.
![]() |
#70 |
Whatever, never mind
|
Det er også mannen min som lager maten hjemme. Han liker det, jeg kan ikke fordra det. Er det også inngrodd kjønnsrollemønster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Mannen kjører mest. Han liker å kjøre bil. Jeg plages ikke av det, men foretrekker å sitte på.Derfor kjører jeg mindre på langturer. Er vi på ferie i England, derimot, er det utelukkende jeg som kjører, for der liker ikke mannen å kjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Snikende tiger
|
Samme kjønnsrollemønsteret som at mannen tar oppvask, støvsuging og badvasking hos oss.
![]() |
#75 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Stort sett mannen, i hvert fall på lange turer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Passiv
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Her kjører vi nok like mye begge to. |
![]() |
![]() |
#77 |
Glamorøs
|
Jeg dulter på Xian, både for første og andre del av innlegget.
![]() |
#78 |
både her og der
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg liker ikke noe særlig å kjøre bil, så det er som oftest mannen som kjører. :tradisjonell:
![]() |
#79 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Det er stortsett alltid jeg som kjører. Vi elsker begge og kjøre, men jeg blir kvalm når jeg er passasjer og jeg kjører bedre enn han (synes hvertfall jeg) derfor kjører som regel jeg på langturer. På kortere turer der vi begge er med er det litt mer hipps om happs, jeg blir ikke kvalm på korte turer.
![]() |
#80 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Han. Jeg liker ikke så godt å kjøre, så hvis jeg kan slippe så lar jeg gjerne være. Han liker det.
![]() |
![]() |
|
|