Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forbaskade hundeeiere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 12:16   #61
vaesla
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
vaesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forbaskade hundeeiere!

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Nei jeg vet at alle ikke er sånn, men de som ikke plukker opp ødelegger jo litt for alle.

En ting er nå at de ikke plukker opp i grøfter, men når jeg finner hundepiss hver eneste dag langt inne i gårdsplassen, da må jeg få lov å bli sur. I dag måket jeg snø etter vi kom hjem fra vinterferie og fikk hundedritt over hele snøskuffa.

Er forresten veldig glad i hunder selv altså, har hatt flere oppigjennom årene, men har alltid plukket opp etter dem.

Det er sant det. Og jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan folk kan ha samvittighet til å bare la møkka ligge igjen i hagen til folk altså... Eller på gata liksom.

vaesla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 12:27   #62
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er noen rivjern jenter! Stå på som dere gjør, så lærer hundeeierne å oppføre seg.

:hundeeier med hund i bånd og et arsenal av hundeposer:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 12:55   #63
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

smilefjes - bra svart!

Vi har hund, og vår Lørve er jo heeeeeeeelt klart verdens mest fantastiske hund. For oss. Vi er da såpass oppegående at vi skjønner at andre ikke synes det samme, og enkelte synes også at hun bråker mye. (Liten terrier. Sta som et esel.) Hun er alltid i bånd utenfor hagen vår fordi hun kan finne på å stikke av, og da hjelper det ikke hva jeg prøver på. Siden vi vet at vår hund er slik, og det er rasetypisk, så er det ikke snakk om å la henne gå løs. Hun kan også oppleves som litt mye for små barn for hun skal løpe noe innmari frem og tilbake når hun hilser.

Der vi går tur - gang- og sykkelfelt - er det mange andre som går tur med sine hunder. Det ser ut til at de færreste plukker opp etter hunden sin. Utrolig irriterende for oss å se, og vi blir desto mer nøye på at vi alltid rydder opp etter vår.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 14:17   #64
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Vi var på turorientering og hadde hunden litt løs. Den fant et deilig parfymert sted og rullet seg i det. Det var menneskebæsj. Fytti katta for en stank.
Når vi drar på hytta bruker vi å stoppe på veien og lufte hundene på ei myr. Det er tydelig at det ikke bare en hunder som lufter seg der. Så vi kan ikke ha dem løse.
Menneskebæsj er mye værre enn hundebæsj.
Det må da gå an å legge en stein over dritten.

Gammel 27-02-09, 22:38   #65
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på Rema1000 i dag, i påvente av takst på skadet bil. Surra rundt i nonfood-avdelingen en god stund, og fikk studert mange rare ting. Blant annet en rull med råååsa hundeposer, og hundeposedispenser-dings, til å henge på beltet eller andre godt plasserte steder. Noe å kjøpe og gi i presang til de som trenger, kanskje?

Gammel 27-02-09, 22:45   #66
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

. Blant annet en rull med råååsa hundeposer, og hundeposedispenser-dings, til å henge på beltet eller andre godt plasserte steder.

Jeg har aldri sett råååsa hundeposer, men jeg skal sjekke neste gang jeg er på REMA1000.

Gammel 08-03-09, 00:36   #67
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Nei ikke i hagen min. De har ingenting med å slippe dyra sine inn på andres eiendom for å pisse og drite.

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jo sant, men min eiendom er min og jeg bestemmer om jeg vil ha gul snø eller ikke. Det er ikke så lenge siden jeg skrev et innlegg her om akkurat det samme. Jeg irriterer meg grønn over piss og skitt i min gårdsplass. Og det er dessuten ikke snakk om litt gul snø, snøen her i området er jo mer gul enn hvit. Synes det er skikkelig ekkelt!

Det kan jo faktisk hende at det er andre dyr også, kanskje det går an å kontakte skogens konge så han kan få orden på sakene.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.