|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Du tror at vaksinen kan forårsake eksem. Man vet at polio og meslinger kan forårsake invaliditet og død. Uff, det er jammen vanskelig å velge mellom likeverdige onder, gitt. |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg foreslår at de som vil diskutere det som skrives på NM går dit og diskuterer i den aktuelle tråden, også synes jeg vi kan lage vår egen diskusjon her på FP. |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Har du lest forskning som tilsier at eksem kan utløses av trippelvaksine? Og hva syns du er verst egentlig; eksem eller sykdommene vaksinen beskytter mot?
#4 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Altså, med hvilke argument mener man at sykdommer vil holde seg i dvale ved vaksineslutt?
#6 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Iset: jeg sier ikke mer nå. Får heller gå på NM lese der. |
![]() |
![]() |
#7 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Teofelia.
#8 |
Bedreviter
|
For all del. |
![]() |
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Men debatten er interessant den da, for det er vitterlig mye feil informasjon ute å går på dette med vaksiner. Skremselspropaganda som hvis den får stå uimotsagt kan få folk fra å vaksinere barna.
#10 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...For ett dustete utsagn, uavhengig av hvem som sa hva en eller annen plass. |
![]() |
![]() |
#11 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...TM: Ja beklager virkelig da. Jeg trekker meg ut av diskusjonen. |
![]() |
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg tenker det heller er omvendt og vaksinerer selvfølgelig barna mine!
#13 |
Unik
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Eine komponenten i mmr vaksina kan dei med eggallergi reagera på.
#16 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg hadde barn som skulle vaksineres midt under det verste mmr-hysteriet. Valgte den gangen å utsette pga astma og allergier, men han fikk den under et år etter. Det gjorde jeg uten å rådføre meg med spesialist, men prøvde selv å finne frem i jungelen av info som fløt rundt. Som TM ønsket jeg at han skulle være friskest mulig siden jeg syns det var vanskelig å vite hva jeg skulle tro om MMR-en den gang da.
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...I følge allergolog så er risikoen for allergisk reaksjon på mmr hos barn med anafylaktiske reaksjoner på egg veldig liten. Denne risikoen var i seg selv ikke nok til å kutte ut vaksinen kun til å sette den et sted hvor det var god kompetanse på å kunne håndtere reaksjon. Sønnen min reagerte ikke på mmr trass i at han får allergisjokk av egg. |
![]() |
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Når mellomste skulle ha MMR var det ingen som nevnte at den (på den tiden) helst skulle settes på sykehus siden han hadde eggallergi.
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg synes det er helt greit å hente inspirasjon fra andre forum og ville diskutere tilsvarende tema her inne. Det jeg ikke synes er greit er å direkte sitere brukere på andre forum eller henvise til spesifikke tråder. La FP være FP og andre forum være andre forum.
#20 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da burde man se på hvorfor tråden ble som den ble da.
Emneord |
vaksinasjonskonspirasjon |
|
|