Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Menn med pysj?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Menn i pysj?
Ja, da er de like søte som smågutter! 10 8,93%
Ja, hvis de absolutt må så. 16 14,29%
Nei, er du mann bruker du ikke pysj. 59 52,68%
Å hoppsideisi! 27 24,11%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 05:12   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Menn med pysj?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg tror jeg hadde ledd meg til døde om min gubbe en dag fant ut han skulle dukke opp i pysjamas!

Samme her!!!

Gammel 28-02-09, 13:48   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Må legge til at jeg overhodet ikke skjønner amerikanerne som sover med fullt antrekk. Joggebukse, t-skjorte, sokker. Og attpåtil med flanellsengetøy. Jeg svetter bare av å tenke på det.

:sover i bare trusa med vinduet åpent, selv i -20:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 13:54   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

pysj funker kun på smågutter og pensjonister. Her i huset sover jeg i truse og han i nettoen, med vinduet åpent. Mannen mener det er et mål at det er islag på vanglasset når han våkner. Dessuten avgir han så mye varme at luften blir varm av å passere over han på vei til meg....

Gammel 28-02-09, 19:12   #4
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Må legge til at jeg overhodet ikke skjønner amerikanerne som sover med fullt antrekk. Joggebukse, t-skjorte, sokker. Og attpåtil med flanellsengetøy. Jeg svetter bare av å tenke på det.

Jeg gjør det når jeg sover alene. Et ullpledd under meg og et over meg i tillegg til dyna. Ullsokker er det eneste som duger forresten. Gjerne superundertøy under pysjen også forresten.
:frysepinn med alt for liten hund:

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 15:42   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg flirer meg halvt i hjel av kommentarene til Kirsebær jeg.

Ellers har jeg ikke tenkt så mye på det med pysj. Mannen sover i nettoen, men rusler ofte rundt med badekåpe på sånn på morgenkvisten.

Gammel 01-03-09, 09:30   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pysj er fysj. På begge kjønn slik jeg ser det.

Gammel 01-03-09, 09:34   #7
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes menn i pysj kan være litt sexy, jeg. Sånn stripete flanellspysj, ikke dølle bomullspysjer.

Gammel 01-03-09, 09:36   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Drømmeprinsen sover ikke med pysj, men ofte med t-skjorte fordi det klør på ryggen ellers.
Det er finest med nakensoving.

Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 00:01   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pysj! Klart det er fint!

Men det er forskjell på pysj da. Tynn bomullsjersey med føtter...
Men utvasket genser med stor flanell/bomullsbukse til, DET er digg det.

Jeg har pysj selv og jeg. Rååsa også.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 00:13   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er feks FY:

Dette derimot, går helt fint an!

Gammel 05-03-09, 12:45   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pysj?
Nei, menn skal ligge i nettoen. Eller, boxer når man har barn som havner i senga iløpet av natta.

Gammel 05-03-09, 19:47   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av Missasparkedressen!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:50   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Jeg vet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.