Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Klubb?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 23:19   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klubb?

Søsteren min går i klubb, og jeg fniser over det, som den kjerringaktiviteten jeg tenker på det som. Selv kunne jeg godt tenke meg å delta i en lesesirkel, vingjeng, kvinnenettverk eller denslags.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 10:40   #2
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Søsteren min går i klubb, og jeg fniser over det, som den kjerringaktiviteten jeg tenker på det som. Selv kunne jeg godt tenke meg å delta i en lesesirkel, vingjeng, kvinnenettverk eller denslags.

Ufattelig at noen virkelig vil være med i lesesirkler og kvinnenettverk. Det fniser jeg litt over.

Her jeg bor finnes i alle fall kvinnenettverk. De annonserer litt nå og da - og tidvis blir man servert info om dette, og de ønsker å få flere medlemmer. Nå har jo ikke jeg sansen for dette, men det finnes sånt mange steder, du kan jo undersøke litt, hvis dette er noe du kunne tenke deg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 10:58   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Trøndelag er det en del som er med i spareforeninger, jeg tror det går ut på at man sparer et par hundrelapper hvert møte og så bruker man det opp på en tur eller noe.

Uansett, noen venninner og meg har tenkt å starte sløseforening vi da, siste dag før ny lønning smeller vi av de siste pengene som står på konto på champagne. Noen ganger blir det mye, noen ganger litt mindre.

Gammel 06-03-09, 11:03   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Uansett, noen venninner og meg har tenkt å starte sløseforening vi da, siste dag før ny lønning smeller vi av de siste pengene som står på konto på champagne. Noen ganger blir det mye, noen ganger litt mindre.

Og noen ganger blir man skyldig champagne. Hvordan løser dere det?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 15:10   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

I Trøndelag er det en del som er med i spareforeninger, jeg tror det går ut på at man sparer et par hundrelapper hvert møte og så bruker man det opp på en tur eller noe.

Vi har det sånn at vi sporadisk drar i gang en kveld ute med mat, alkohol osv. Fungerer like bra. Vurderer dra i gang en spa-tur også. Der kan man sløse en hel del.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 15:00   #6
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trodde klubb var vanlig jeg. Jeg går i en klubb nå, og det er som andre sier her avtalt vennetreff. Ellers så møtes vi ikke.

Forening ser jeg på som mer organisert.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 23:22   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg får ikke bli med i jenteklubben.
Bare fordi jeg ikke klarte å bytte fra Hakkebakkeskogen til Sabeltann i CD-spilleren på vei hjem i bilen.

4-åringer er beinharde.

Gammel 06-03-09, 11:26   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller at du sniker deg til å drikke fra den skravlende sidemannens glass?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:40   #9
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller at du sniker deg til å drikke fra den skravlende sidemannens glass?

Jeg har venninner som jukser i sjakk og lavere enn det kommer man ikke, så det er nok en reell fare for tap på den måten ja.

Gammel 06-03-09, 12:54   #10
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har damekveld en kveld i måneden. Da er vi ute på restaurant. Vi er 8-9 stykker, og har det veldig koselig.
Vi treffes ofte utenom også, spesielt oss som går hjemme i permisjon og de hjemmeværende. Er glad jeg har venninnene mine i gåavstand.

Gammel 06-03-09, 14:00   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil være med i Esmes champagneklubb!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:02   #12
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Drink and Run Club?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.