|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Klubb?Søsteren min går i klubb, og jeg fniser over det, som den kjerringaktiviteten jeg tenker på det som. Selv kunne jeg godt tenke meg å delta i en lesesirkel, vingjeng, kvinnenettverk eller denslags. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ustabil
|
Sv: Klubb?
Ufattelig at noen virkelig vil være med i lesesirkler og kvinnenettverk. Det fniser jeg litt over. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Klubb?I Trøndelag er det en del som er med i spareforeninger, jeg tror det går ut på at man sparer et par hundrelapper hvert møte og så bruker man det opp på en tur eller noe.
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Og noen ganger blir man skyldig champagne. Hvordan løser dere det?
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Vi har det sånn at vi sporadisk drar i gang en kveld ute med mat, alkohol osv. Fungerer like bra. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klubb?Jeg trodde klubb var vanlig jeg. Jeg går i en klubb nå, og det er som andre sier her avtalt vennetreff. Ellers så møtes vi ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Søt og rar
|
Sv: Klubb?Jeg får ikke bli med i jenteklubben.
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har venninner som jukser i sjakk og lavere enn det kommer man ikke, så det er nok en reell fare for tap på den måten ja.
|
|
|
#10 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Klubb?Vi har damekveld en kveld i måneden. Da er vi ute på restaurant. Vi er 8-9 stykker, og har det veldig koselig.
|
![]() |
|
|