|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?
![]() |
#62 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Jeg klarer meg fint med lite søvn en periode, men jeg merker at jeg blir sliten og uopplagt, og at jeg blir mye mer irritabel enn jeg pleier.
![]() |
#63 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Jeg spør egentlig ikke etter oppskrift heller, det var bare en (dårlig) spøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?007: Nei, så lenge det ikke er noe problem, så er det jo helt greit. Ting går seg gjerne til på sikt.
![]() |
#65 |
© All rights reserved
|
Vi har tatt "slutt og vekk meg" kampen i mange år, men hun vekker oss likevel. Vi sier klart fra at hun ikke får lov å vekke oss, men det har ikke virket enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Guardian of the galaxy
|
Prøvd med klistremerker og sånn? (Det er jo så i vinden for tiden.)
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Min eldste er også snart seks år, og foretar seg ikke ting på natten uten at jeg får vite om det. Ser ikke problemet heller, egentlig. Det blir sjeldnere og sjeldnere at han vil ligge i senga mi da, men da er han jo også desto mer velkommen når han kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Det hørtes helt fantastisk ut. Har ikke sovet en hel natt siden jeg fikk Nora. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Nei søvn er ikke oppskrytt! Jeg har en baby nå som ammer to, tre ganger om natten. Det påvirker ikke meg overhodet. Sist gang jeg fikk barn derimot hadde jeg en baby som aldri sov, og det var ingenting annet enn grusomt!
![]() |
#74 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Hehe, oppskrytt vet jeg ikke, men jeg har alltid hatt ett desperat behov for søvn, om jeg ikke får sove, blir jeg helt fra meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|