Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kan du synge?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Kan du synge?
Ja, jeg er profesjonell musiker/sanger. 2 0,99%
Ja, jeg er nærmest proff (synger i bryllup etc.). 5 2,46%
Ja, og jeg er korsanger/har (hatt) musikk som hobby i årevis. 50 24,63%
Ja, men jeg gjør det sjelden. 30 14,78%
Ja, jeg treffer som regel tonene. 50 24,63%
Tja, jeg treffer vel over halvparten av tonene. 20 9,85%
Jeg liker å synge, men treffer ikke tonene (er en brummer). 19 9,36%
Nei, jeg verken kan eller vil synge. 12 5,91%
Jeg aner ikke om jeg treffer tonene. 10 4,93%
Dustepoll! 5 2,46%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 19:14   #1
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du synge?

Var litt vanskelig å svare på. Kan absolutt synge, men vil ikke kalle meg for proff selv om jeg synger ved tilstelninger. Men jeg synger ikke i kor så kan ikke svare det heller.
Jeg kom ut med A fra sang eksamen i fjor, så noe må jeg vel kunne.

Gammel 16-03-09, 19:54   #2
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, og jeg har alltid fått høre av andre at jeg er flink. Kommer fra en musikalsk familie, må vite Opptrådde mye da jeg var mindre, skjønner egentlig ikke at jeg turde, så sjenert som jeg var.

Gammel 16-03-09, 20:12   #3
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan nok ikke synge i det hele tatt - men gauler som bare det sammen med ungene.

De synes jeg synger såå vakkert, stakkars tonedøve barn.

Gammel 17-03-09, 21:44   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan nok synge noenlunde pent, men det fordrer at det ligger for mitt toneleie. Har sunget endel i kor (barndom/ungdom) og da var jeg en alt 1 og det er jeg nok fortsatt.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 19:53   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det var ingen alternativ som passet for meg. Jeg krysset av for alternativ to, selv om det er å ta litt for hardt i. Jeg synger og jeg har noen oppdrag i ny å ne... f.eks. i byllup.

Gammel 16-03-09, 20:04   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan synge og jeg tror jeg synger ganske pent. Jeg stevet i Hønnis bryllup og hun skal synge i mitt.

Gammel 16-03-09, 20:07   #7
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim kan synge.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:11   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg synger ganske bra. Har sunget i kor i mange år, og har sunget solo innimellom, men er for sjenert til å like akkurat det. Å synge solo på CD-innspilling i studio var mindre skummelt enn å synge for publikum. Jeg er sopran, med verdens minst rocka stemme, og har som regel fått sanger ala Kyrie og Pie Jesu å bryne meg på. Men egentlig er den største utfordringen å synge sanger som ligger dypt - tøye registeret og uttrykket. Synger ikke i kor nå, men håper å finne et jeg kan like. Nå for tiden plager jeg bare alle rundt meg med å tralle omtrent non stop.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:11   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i å synge og synger rent, stødig og ganske pent. Jeg har sunget en del i kor, og synes det er veldig gøy.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:15   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synger ikke særlig pent, men jeg synger høyt. Elsker å synge!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:50   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kan og kan.. Inbiller meg i hvert fall at jeg er kjempeflink og god på det.Synger med det nebbet jeg har.
Husker for mange år siden da jeg skulle synge nattasang for niesen min. Hun bare dro dyna over hodet og sa "du behøver ikke synge mere nå! "

Gammel 16-03-09, 23:06   #12
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg kan synge. Hadde sang som hovedinstrument på musikklinjen på videregående. Har sunget i kor i mange år, der ble det også noen soloer. Har også vært solist i et band.
Jeg har dog ikke noen kraftig stemme, men har fått høre at jeg har en pen stemme.

Nå er det noen år siden sist jeg var aktiv på den fronten, og jeg kjenner at jeg savner det.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 23:35   #13
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg begynte i barnekor i 1.klasse, men dirigenten ba min mor pent om jeg ikke kunne slutte. Det var så falsk. Han synes jeg egnet meg mye bedre i korpset . Det sier vel alt om min fantastiske sangstemme .

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:51   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg treffer som regel tonene. Nå når jeg har vondt i halsen derimot ...

Gammel 16-03-09, 22:08   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger bestandig, men jeg har selvinnsikt nok til å vite at jeg ikke er særlig flink, som i skolert og har god stemme. Jeg egner meg til kor og fyllesang. Når jeg i tillegg kan ca. en trillion tekster, sier det seg selv at Glitter og aC ikke bør dra på nachspiel med meg.

Jeg synger mer enn bra nok i vanlige sosiale sammenhenger, så lenge jeg ikke innbiller meg at jeg er god, liksom.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 12:13   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

JNår jeg i tillegg kan ca. en trillion tekster, sier det seg selv at Glitter og aC ikke bør dra på nachspiel med meg.

Joda. Jeg tar bare med ørepropper.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 17:48   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger bestandig, men jeg har selvinnsikt nok til å vite at jeg ikke er særlig flink, som i skolert og har god stemme. Jeg egner meg til kor og fyllesang. Når jeg i tillegg kan ca. en trillion tekster, sier det seg selv at Glitter og aC ikke bør dra på nachspiel med meg.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å treffe tonene er tilstrekkelig.

Jeg tror jeg må på nachspiel med Scarlettah.

Å treffe tonene er ikke tilstrekkelig nei. Ikke dra på noe nachspiel i mitt nærområde. I motsetning til aC så syns jeg ikke ørepropper er nok.

Scarlettah har tidligere fått høre min mening om folk som synger på konsert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 17:52   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fnis, min også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 19:12   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Å treffe tonene er ikke tilstrekkelig nei. Ikke dra på noe nachspiel i mitt nærområde. I motsetning til aC så syns jeg ikke ørepropper er nok.

Og jeg har vel vært ganske tydelig om hva jeg mener om sånne primadonnaer.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 19:42   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg har vel vært ganske tydelig om hva jeg mener om sånne primadonnaer.

Jeg tror jeg har fått det med meg ja.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.