|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er sommertid og vintertid gått ut på dato? | |||
Den ordningen vi har i dag er ok. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 34,86% |
Ønsker en ny ordning hvor klokka ikke må stilles. |
43 | 39,45% |
Beholde sommertid |
22 | 20,18% |
Beholde vintertid |
9 | 8,26% |
Vet ikke/dustepoll/annet |
8 | 7,34% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Jeg syns det er en IDIOTISK ordning.
![]() |
#62 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Er ungene dine også b-mennesker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Passiv
|
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Jeg synes det er fint som det er jeg. |
![]() |
![]() |
#65 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Men det er en ting jeg ikke skjønner. Dere som sier dere vil ha vintertid fordi dere er b-mennesker: Sommertid gir jo mørkere morgener og lysere kvelder? Er ikke det av interesse for b-mennesker? For b-mennesker burde konstant vintertid virkelig være en plage. Det blir jo mørkt allerede i 16-tiden i desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Fordi jeg er våken om kvelden uansett. Jo mørkere, jo kvikkere.
![]() |
#68 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Jeg husker jo når sommertid ble innført, syntes det var noe tull. Nå synes jeg det er ok, og jeg har ikke problemer med å stille klokken, men jeg hadde greit kunnet levd med CET hele året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?
Godt poeng. :Med-b-menneske:
![]() |
#70 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg synes det er grusomt å stå opp i mørket, og teller hver dag frem til det er daggry i syvtiden. Nei, sommertid om vinteren er virkelig ikke bedre. Det som skaper B-mennesker er ikke at det er lyst om kvelden, men at det er mangel på lys om morgenen.
![]() |
#71 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Ok, ny ordning ser ut til å vinne. Noen som tar ansvar for å tipse Frp? Vi bør kanskje gjøre det hele gjengen, for da blir det garantert en sak ved neste spørretime.
![]() |
#78 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har sommertid og vintertid gått ut på dato?Irma er den mest TYPISKE FrP-eren jeg VET om, faktisk.
![]() |
#80 |
Ekvilist
|
Jeg ble plutselig angrepet av angst for at Scarlett ikke skjønte at jeg bølla litt med Frp i det første sitatatet her.
![]() |
|
|