|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Ikke annet enn at korridoren utenfor fødestuen der jeg fødte ble regnet som et ikke-egnet-oppholdssted for de som ikke hadde gått i fødsel ennå.
|
|
|
#2 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?*****
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (03 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 11:24. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sær og kresen
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?
Jeg kjenner også følelsen. Jeg hørte nemlig en annen vegg i vegg før jeg gikk i fødsel.
|
|
|
#4 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Morsomt? Kanskje. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Under min siste fødsel ødela jeg sengen på Rikshospitalet |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Da jeg ble født, i 1977, kom jeg en måned forsinket. Min mor var sikker på terminen, da mine foreldre hadde forsøkt og forsølt og fosøkt i flere år. Hun ver 100% sikker på unnfangelseøyeblikket, og ut fra den, var min termin 10.februar(min fars bursdag). Legene ville ikke tro henne da hun begynte å gå laaaangt over tiden, så de ville ikke sette i gang noen fødsel. Da jeg endelig kom 10. mars, poppet jeg ut i gangen mellom fødestue og ankomstrom. Huden min var så skrukkete og flassete etter flere uker for lenge i livmoren at min mor utbrøt: "Fysj for en stygg unge! Hun ligner jo på svigerfar!"
|
|
|
#9 |
|
søt
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Lilleville: den var drøy!! :S
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?:shock: LilleVille - det er det verste jeg har hørt!
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Jeg hadde en jamrer i rommet ved siden av, jeg. Jeg lå og hørte på bråket hennes i timesvis og fikk ikke sove pga henne.
|
|
|
#14 |
|
|
Det er urkvinnen i oss som kommer frem, kan du skjønne!
|
|
|
#15 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Det skal jeg love deg. Jeg var usannsynlig hes etterpå...
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Vel,urkvinnen i meg er svært veldoppdragen....
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Med første mann gikk alt veldig fort. Vi dro på sykehuset selv om vi egentlig ikke fikk lov og komme. Slapp så vidt inn. (riene var ikke vonde og hadde vel vart en time da vi kom.) Følte meg litt pingle, men hadde en sterk følelse av at dette ville gå veldig fort. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skjønte ikke jeg heller etter første fødsel. Etter den andre derimot... Jeg er sikker på at jeg hørtes ut som en brølape. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?På første gikk vannet på morran(på gulvet...), og med en stressa ekskjæreste som bare løp i bilen med kofferten og ropte at jeg skulle forte meg, tok det litt av da jeg fant frem vaskebøtte for å vaske gulvet før jeg var klar til å dra. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?Vel, så morsomt var det vel ikke, hadde vært mye morsommere om det hadde skjedd 6 timer senere. |
|
|
|
![]() |
|
|