Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger en skravletråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 00:55   #61
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jamen......gikk dere å la dere alle sammen???

Jaja, da så....... *legge seg med nesa i været*

Gammel 22-09-06, 00:55   #62
Nussi77
Nybegynner

Nussi77 sin avatar

Nussi77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Håpefull eller håpløs kuult

men dere nå tar jeg natta, sambo maser og jeg er ikke vanskelig å be snakkes i morgen

Nussi77 er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 01:06   #63
Misty

Misty sin avatar

Standard

Vi trenger antagelig en sengekos-smily.....
Denne var det nærmeste jeg kom

Ha det hyggelig, Nussi

Gammel 22-09-06, 01:09   #64
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jaja, får finne sengen jeg også. Natta!

Kos dere Nussi, som vanlig

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 01:35   #65
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hæ? Fluke er Flyke?
Jeg er Fluke over alt ja.

EDIT: Og der rakk du jammen å redigere, men jeg var kjappere med quoten enn du var med redigeringa.

Fluuuk *kurrre*

Heidi er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 11:10   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også skravlesyk... til alle døgnets tider

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 11:25   #67
Misty

Misty sin avatar

Standard

Hallo og god formiddag!!

Vi har tilbrakt morgenen i bgh til minsten for fotografering.
Nå bør jeg egentlig gjøre rent.....

Gammel 22-09-06, 11:27   #68
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Nå bør jeg egentlig gjøre rent.....

Egentlig ja....

Det burde egentlig jeg også....

Gammel 22-09-06, 11:32   #69
Nussi77
Nybegynner

Nussi77 sin avatar

Nussi77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Off ikke gi meg dårlig samvittighet her da stue gulvene treng en liten vask men sitter jo her. Det blir så mye hår av den hunden altså :arg: er lei av å måtte dra over gulvene nesten hver dag

Nussi77 er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 11:38   #70
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke hund men to små som drar ting utover... særlig lilletrulta. Men nå er huset stille og jeg nyter hjemmedagen min til fulle. Skal hente min mor på toget og så antar jeg at vi skal spise lunsj sammen...

Ha en fin dag !

Kos fra livit

livit er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 11:47   #71
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bestemt meg for å ikke bry meg om helgevask!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 11:56   #72
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Puh, jeg er akkurat ferdig med 59 PP-slides til en rapport på jobb. Så da kan jeg unne meg litt surfetid med god samvittighet.

Helgevask bryr jeg meg ikke om, badet ble vasket i går og resten av huset ser da sånn noenlunde ut. Litt støvsuging kanskje, men det får noen andre ta seg av.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 11:57   #73
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i gang med helgevasken!
Deilig å ha fri i dag. Solen skinner ute så jeg tenker det blir en tur på stranda snart.

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 11:57   #74
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kald på tærne jeg..

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 12:02   #75
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kald på tærne jeg..

Strømper?

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 12:12   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Strømper?

Må vel finne ullstrømper..

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 12:14   #77
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Jeg har egentlig lært at man skal bruke strømpebukse i måneder med R i, og nå er det jo det. Men her er det så varmt at jeg ikke har på strømper engang i dag.

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 12:25   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har egentlig lært at man skal bruke strømpebukse i måneder med R i, og nå er det jo det. Men her er det så varmt at jeg ikke har på strømper engang i dag.

Jeg har lært at man skal gi blomstene gjødning de mnd med R i

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 13:06   #79
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har lært at man skal gi blomstene gjødning de mnd med R i

Og så skal man ta tran i måneder med R i.

Her er det forøvrig bare 10 grader ute. Brrr.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 22-09-06, 14:53   #80
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må jeg gjøre noe fornuftig!! *infårmerer*

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.