Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg gruer så til i morgen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 21:58   #61
iana
safariqueen

iana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Jeg gruer så til i morgen

Du ga pus en trygg og verdig avslutning

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 23:35   #62
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Det var fælt, akkurat så fælt som jeg ventet meg. Dyrlegen konstaterte nyresvikt og fant dessuten en svulst på halsen hennes. Dermed var jo valget for så vidt enklere å gjennomføre, for det var ikke noe håp.
Pus hylte som ventet hele veien til dyrlegen,men var rolig når hun kom ut av bilen. Jeg hadde henne i fanget hele tiden og hun døde allerede få minutter etter at sovemedisinen ble satt, hjertet hennes tålte det ikke. Hun sovnet inn helt rolig i armkroken min, sånn som hun alltid har ligget.

Huff. Det må ha vært fælt.

Sier som de andre, du ga henne en fin og trygg avslutning. Men huff, så trist sånt er. Man blir nesten alt for glad i dyrene sine.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 23:50   #63
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå er det over

Det er så trist å lese. Men samtidig godt at katten har hatt et langt liv. Våre katter har blitt påkjørt/forsvunnet.

Gammel 02-04-09, 00:04   #64
Left
Passiv

Standard

Hun hadde det godt mens hun levde, og du ga henne en verdig slutt ved at du gjorde det som var best for henne.
Å miste et dyr er utrolig vondt. De blir som familiemedlemmer nesten

Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 00:49   #65
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Huset er tomt og rart uten katta og jeg har flere ganger vært på vei til døra for å rope henne inn. Ungene gjør det samme. Allikevel er jeg mer og mer klar i tankene på at vi valgte det helt rette og at dette var en god avgjørelse for pus som fikk en verdlig slutt på livet.

Jeg har funnet to vakre unge pusedamer som trenger et nytt hjem. bilder i bloggen min om noen er nyskjerrige, vil ikke legge dem her.
Vi håper hardt at pusedamenes eier ser på oss som verdige til å få overta kattene når vi kommer på besøk neste onsdag.
Det blir langtur for å hilse på skjønnhetene kombinert med IKEA-tur. Blir vi godtatt som nye eiere, tar vi kattene med oss på hjemveien. Kjenner at jeg er superspent og kommer til å bli råskuffa om vi ikke får dem.

Gammel 04-04-09, 00:59   #66
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Kan jeg smiske meg tilgang til bloggen så jeg får se pusene?

Gammel 04-04-09, 12:11   #67
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Grusomt å følge en kjær, trofast dyrevenn til avliving . Har ikke orket å lese her før nå, jeg gråter fremdeles når jeg tenker på min elskede boxervenn som jeg måtte avlive i mars i fjor.

Deilig med to nye kattepuser å kose seg med da - det blir jo så grusomt stille i huset uten.

Jeg får ikke sett dem da, siden jeg ikke har tilgang - men jeg er sikker på at de er aldeles bedårende. Krysser for at dere får dem.

God klem fra en annen dyreelsker.

Gammel 04-04-09, 18:19   #68
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Interferende og Babe, bare å sjekke nå.

Gammel 04-04-09, 18:40   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil også gjerne se pusene og bloggen.

Vår gamle ærværdige herre av huset død i sommer. Vi fikk ny katt ikke så lenge etterpå, og det er en fantastisk medisin.

Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 18:46   #70
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vil også gjerne se pusene og bloggen.

Samme her!

Guriland som jeg gråt da storekatten min Samuel ble tatt av ørn (faktisk i påsken for 10 år siden), så jeg skjønner deg godt når du forteller hvor trist det var å ta farvel med pus.

Etterhvert synes jeg det likevel var greit at Samuel fikk en "naturlig" død i den forstand at han ble et ledd i en næringskjede,- spist av et større dyr, framfor f.eks å bli overkjørt eller skutt av den kattehatende naboen slik mange andre katter i nærheten ble. Men fælt at han led og var redd.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 18:52   #71
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Interferende og Babe, bare å sjekke nå.

Nydelige pusekatter, de så virkelig gode ut - håper de blir med dere hjem da!

Gammel 04-04-09, 18:52   #72
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil svært gjerne få lov å se på bloggen din og de nydelige pusefrøknene dere muligens skal se på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 18:57   #73
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Nelly Nickers og Tinka, bare å se nå.

Gammel 04-04-09, 20:29   #74
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Kan jeg smiske meg tilgang til bloggen så jeg får se pusene?

Kan jeg også?

Så godt at pus fikk en verdig og god avslutning. Stor klem til deg, det er veldig tungt å miste et kjæledyr

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 20:38   #75
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for titten og det var to flotte, nydelige puser, håper de blir med dere hjem og lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 20:45   #76
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Kan jeg også?

Så godt at pus fikk en verdig og god avslutning. Stor klem til deg, det er veldig tungt å miste et kjæledyr

Du er hjertelig velkommen !

Gammel 04-04-09, 20:53   #77
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Du er hjertelig velkommen !

Tusen takk Alldeles nydelige kattepuser!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 21:07   #78
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Satt og ordnet i bildene mine nå i kveld og fant dette av pus fra februar. Det er ikke vanskelig å se at hun ikke var frisk lenger.

Gammel 04-04-09, 21:20   #79
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ikke så vanskelig å se at hun var en flott pus, heller …

Gammel 04-04-09, 21:42   #80
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det er ikke så vanskelig å se at hun var en flott pus, heller …

Absolutt, i sine glansdager en fantastisk vakker og spesiell dame. Gjør nesten vondt å se henne slik som på dette bildet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.