Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-09, 15:29   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store loppistråden 2009 - legg ut dine funn!

Skal på loppis i morgen den dag!

Gammel 20-09-09, 11:13   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er det noen her som har vært på loppis på Bøler eller Abildsø?
Er det verdt turen i dag?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 11:14   #3
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Var på Bøler igår og kunne bare konstatere at det ikke var plassen for barnevogn. Endel fine gamle skap ute på møbelavdelingen da... Gode sveler solgte de også :egentlig lite hjelpsom:

Gammel 20-09-09, 11:19   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Var på Bøler igår og kunne bare konstatere at det ikke var plassen for barnevogn. Endel fine gamle skap ute på møbelavdelingen da... Gode sveler solgte de også :egentlig lite hjelpsom:

Gode sveler er bra tips

Gammel 20-09-09, 11:15   #5
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Er det noen her som har vært på loppis på Bøler eller Abildsø?
Er det verdt turen i dag?

Likte ikke Abildsø i vår. Bøler var bra i går i følge loppisfrelst bekjent. Jeg liker Lysejordet.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 11:18   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Ok. Da blir det en snartur til Bøler. Det er nærmest.

Gammel 20-09-09, 13:19   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk Barnetøy du selv kan sy 0-4(?) år for 5 kroner! Den så temmelig ubrukt ut og er fra -81.

Videre fikk jeg masse puslespill og leker for en femmer stykket.

Gammel 20-09-09, 13:25   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

I går kjøpte jeg

- sykkel til mellomsøster
- et nydelig gammelt speil
- litt stash til hagen
- klinkekuler til storebror
- noen få klesplagg (første gang jeg kjøper klær på loppis)

For et par uker siden kjøpte jeg

- skøyter til mellomsøster
- en stol
- to isblå gardinlengder

Gammel 20-09-09, 16:12   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Jeg kom hjem med en pose barne- og ungdomsbøker.
Jeg siklet på en Marilyn Monroe lampe som gikk på auksjon, men den gikk for 1200,- og det synes jeg var litt dyrt.
Og det var veldig gode sveler på Bøler

Gammel 20-09-09, 19:32   #10
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har vært på loppemarked hvor de ikke solgte vafler. :trenger tid til å komme meg igjen! :

Gammel 20-09-09, 19:45   #11
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Tar dere med mann og barn på dette? Jeg har i hvertfall svært dårlig erfaring med det... Men elsker loppis og syns det er litt kjipt å bruke dyrebar helgetid alene på loppis så jeg har dratt dem med de gangene vi har dratt.

Camomilla: du må si ifra neste gang du skal på Ekeberg.

Gammel 20-09-09, 19:48   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jepp, men det er ikke før i Mai neste år.

Gammel 20-09-09, 19:58   #13
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var på loppis i går. Brukte 30 minutter fra jeg parkerte og til jeg dro, og fikk akkurat det jeg kom for:
En liten drøss messinglysestaker som nå har fått nytt liv etter å ha blitt sprayet med sølv-lakk
DBS 3-hjulssykkel, ubetydelig brukt.
175,- totalt.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 19:59   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sølvlakk på messingstakene var en kjempegod ide

Sist redigert av Camomilla : 20-09-09 kl 20:26.
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 20:18   #15
mamsen74
Aktiv

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
mamsen74 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Tar dere med mann og barn på dette? Jeg har i hvertfall svært dårlig erfaring med det... Men elsker loppis og syns det er litt kjipt å bruke dyrebar helgetid alene på loppis så jeg har dratt dem med de gangene vi har dratt.

Jeg elsker å dra på loppemarked og vi drar gjerne hele gjengen... Mann og barn kikker litt for så å ende opp med vafler/kaker, mens mor står langt framme i køen og kikke etter små og store skatter. Fungerer bra hos oss iallefall

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-09, 20:25   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var veldig lite storforlangende i år. Jeg skulle ikke ha noen verdens ting, men dersom de tilfeldigvis hadde boken Menn som hater kvinner, så ville jeg ha den. Og det hadde de, gitt.

Jeg fant også en sånn bestikkurv til å ha i oppvaskmaskinen. Det har jeg ikke klart å oppdrive, ikke engang ved å kontakte oppvaskmaskinprodusenten, så det var stor lykke.

:stiller små krav:

Mannen kjøpte et 3D-puslespill som viste seg å være ubrukt. De ville egentlig ha 100 kroner for det, noe jeg syntes var dyrt i loppesammenheng. Men hva vet jeg? Ei jente ville kjøpe noe rosa plæstikkræl, og de ville ha 100 kroner for det også. Men jeg tror de to damene som sto der, bare sa 100 kroner uansett. De hørte ikke etter når folk henvendte seg til dem, var bare opptatt av å skravle seg i mellom. Jeg ble sur på barnas vegne, for det var mange som ble oversett, og vurderte å bli kjefte-Divine, men jeg turde ikke.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 08:08   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mann og barn er som regel med ja. Skolene har som regel spennende lekeplasser hvor ungene kan være sammen med den av oss som ikke er inne og shopper.

Jeg har litt fobi mot mat på loppermarked jeg da, så kafeen besøker vi aldri.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 15:51   #18
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi var på loppis i går:
6 kule hettejakker og en t-skjorte til storebror
gymsokker
togskinner og tog
en stor boks full av duplo
et skjørt og en topp til meg
en meget pent brukt vind- og vanntett jakke - egentlig til storebror, men den var mer passelig til meg
et kosedyr ()
en stor og ubrukt legofigur av et eller annet slag

Vi betalte 100 kroner for alt tilsammen.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 15:52   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Vi var på Loppis på Kjenn i går og kjøpte oss hvert vår par med slalomstøvler til 700,- kroner.

Gammel 08-11-09, 16:06   #20
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Er kjempefornøyd med gårsdagens loppisfunn! Lagde et skap av 3 vegghyller jeg kjøpte (med bein fra et Ikeaskap jeg hadde) og svingstolen i skinn er også råfin syns jeg. Den fikk jeg for en femtilapp.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.