|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceIkke sånn superimponert, jeg heller, og mannen etterlyste spektakulære kampscener. Synes veldig mye ble utelatt og at historien nok ble litt tynn for dem som ikke har lest boka og kan tette hullene med den vitenen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceVi skal se den i kveld. Gleder meg masse! Digger Harry Potter.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg kom nettopp hjem fra første visning nå. |
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood Prince
Bella er nøyaktig slik jeg har sett henne for meg. Vill og gal, med DEN hekselatteren.
![]() |
![]() |
#5 |
superbruker
|
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg savnet en god del fra boken. Jeg likte filmen. Jeg ble overrasket over hvor store/voksne skuespillene har blitt. De var liksom litt for voksne.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJa, det var endel bra humor i den. Jeg lo også godt.
![]() |
#7 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceDen var helt ok. Langt mellom "gobitene". Håper neste blir bedre.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceRon må man igrunnen minne seg på at var et barn da jeg var voksen og hadde barn allerede. Han bringer nok frem gammel-gris-smilefjeset i meg snart. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood Prince9 åringen min synes den var skummel innimellom. Da tok han armen min og la rundt seg selv, og holdt meg i hånden. Koselig!
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceBella er akkurat slik jeg så henne for meg, ja. Men det var lite med Narcissa som minnet om beskrivelsen, egentlig? Skal hun være veldig vakker, og litt skjør?
![]() |
![]() |
#11 |
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg savnet alt det "magiske". Hvor var brølerne, trappene som aldri stod stille, de snakkende bildene. Savnet også alle spøkelsene. Hele stemningen var annerledes, kjedelig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg likte filmen veldig godt. Annerledes enn de andre filmene, men det passer inn syns jeg. Elevene blir eldre, og utfordringene større.
![]() |
#13 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg savnet også en del fra boka. Filmen var grei, men litt kjedelig. Håper på en super duper avslutning som også kan glede oss som har lest bøkene mange ganger |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
Det skulle jeg også! Det var noe av det jeg savnet i nr. fire også, at Mr. Weasley som hentet Harry ble utelatt.
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJa sånne ting stusser jeg også på. Hvorfor de forandrer på ting de ikke trenger å forandre på, som feks. fargen på kjolen til Hermoine i firern. Hva er vitsen?
![]() |
#16 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#17 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Harry Potter and the Half Blood PrinceJeg koste meg mest med å se hvordan snart niåringen frydet seg over fimen. Det er første HP-filmen han har sett på kino og han frydet seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|