Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 15:42   #61
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Jeg var singel etter et 4 års langt samboerskap.. hadde flyttet opp og hjem igjen (fra Asker) - og var på byen for første gang singel, sammen med ei søster og venninne (som også var singel.. og vi bodde i lag alle tre).

Etter 10 min møter jeg en kjekk fyr over en øl.. etter 15 står vi og kliner - og nå er vi gift

De andre to trodde jeg kjente han fra før... men neida...

Så SÅ lenge varte mitt singelliv!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:52   #62
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Gjennom foreldrene våre. Ca. arrangert ekteskap

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:54   #63
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På lesesalen. :kortversjon:

Eller for å være vesentlig mer presis og nesten like kortfattet: utenfor lesesalen. Rett utenfor lesesalen, der vannkokeren stod, var det nemlig et bord man kunne sitte og drikke kaffe og spise cookies ved. Det gjorde vi.

Gammel 18-12-06, 16:07   #64
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Min venninne og hans kompis er søsken, så jeg møtte ham hjemme hos dem. Første gang jeg møtte ham drev han og kompisen på og malte det amerikanske flagget på et salongbord de skulle gi en felles venninne i julegave.

Han har fått bedre interiørsmak siden den gangen. (Takk og lov!)

Gammel 18-12-06, 16:19   #65
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg traff han gjennom felles venner på internett.. 2 uker med konstant msn chatting med web cam senere møttes vi og ble sammen ikke så alt for mange timene senere... det er i morgen 3 1/2 år siden. flyttet sammen i fjord sommer, og venter en liten en på 4 års dagen etter vi ble sammen.

jeg var da 16 og han 20

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:33   #66
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Bodde på samme plass. Var bare venner først i et år, så ble vi sammen og
har vært det i 8,5 år.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:14   #67
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi møttes da vi begge startet hybellivet i Trondheim i -91. Det startet med felles bad og kjøkken - nå har vi snart 10 års bryllupsdag og to kjekke jenter Vi kommer fra samme sted, men kjente ikke hverandre før vi kom hit til Trondheim

Gammel 18-12-06, 23:57   #68
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Oj, dette må jeg svare på når jeg ser tastene bedre. Rødvin smakte litt vel godt i kveld...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 10:12   #69
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi møttes på sol.20ognoe , altså gjennom chatting på nettet. Jeg var innpå en kveld og tittet etter en annen fyr jeg hadde skravlet med noen kvelder. Pling, og der dukket HAN opp .

Møttes i rl etter 1,5 uke (med maaaange, laaange telefonsamtaler i forkant), ble sammen en ukes tid etter det igjen, flyttet sammen etter 3 måneder, forlovet etter 2,5 år, giftet oss dagen før 3 års dagen vår og poden kom 10,5 måned etter bryllupet.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 19:03   #70
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sjekka'n opp under russefeiringa

Jeg var russ sent (24 år) og var egentlig samboer når russefeiringa tok til, og skulle ergo ikke delta på noen arrangementer ...

Men ble single, og den som var mest aktiv i hele klassen, det var meg. Vi hadde gått i samme klasse i to år, og det viste seg etterpå at han hadde vært forelsket i meg lenge.

Nå er vi sammen på 10'de året, gift i snart 3 av de.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 19:08   #71
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

På et treff for en chattekanal hvor ingen av oss hadde pleid å være. Vi var de eneste outsiderne. Jeg var der sammen med min x, han var der sammen med en kompis.

Vi er begge fra nordnorge og hans sjekkereplikk var "nordlenninger er så teite, syns du ikke". I fullt alvor.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 19:15   #72
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg traff min kjære på vår faste pub som 16-åring. Det må ha vært i -93. Det var kjærlighet ved første blikk fra min side, men det tok 1 1/2 år før ble sammen.

Gammel 20-12-06, 19:19   #73
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Jeg var 19 år, tok ex phil og gikk på byn omtrent hver dag. Ene venninnen min studerte det samme, i samme kollokvie, så vi hang sammen. Gikk en del på en pub, danset og tullet.

En kveld var det masse marinegutter der, sambo var en av dem. Han var da 21 år. Møtte han i sept -96 og etter det gikk ting rimelig raskt. Nov -97 var vi blitt samboere og foreldre. Nå over ti år senere har vi tre barn sammen.

Puben vi møttes på, er vel nå et litt harry sted. Ikke et sted vi går på.

Sjøboden?

Altså... kremt. Jeg tarff min kjære på denne måten.
Jeg skulle besøke en venninne i Bergen, men da jeg ankom byen kom hun ikke fra på jobb så hun sendte en kompis for å møte meg. Jeg hadde aldri truffet han før.
Vel... Tør jeg si dette da?
Nei.. jeg lar dety bli med det.
Nå er vi gift og har 3 barn.

Gammel 20-12-06, 19:26   #74
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg møtte mannen min gjennom jobben (ikke i samme bedrift).

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 19:30   #75
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi møttes over noen erlenmeyerkolber.

Gammel 20-12-06, 19:32   #76
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På Blindern for 9 år siden.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 20:11   #77
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

På byen

Gammel 20-12-06, 20:19   #78
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Første gang vi møttes var på kopirommet på jobben...neste gang på et seminar. Neste gang på mail på jobb. Neste gang hemmelig på kaffe-og byturer. Vi var ikke single.
10 mnd etterpå var jeg gravid med førstemann.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 21:48   #79
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi hadde vel felles venner. Ingen stor, spennende historie i seg selv. Det er vel 15 år siden vi ble kjent, snart 13 siden vi ble sammen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 09:47   #80
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Vi møttes for første gang på en kennel der vi hadde en felles bekjent. Jeg tenkte en del på ham i etterkant. Det var "noe" ved ham.
Han gjorde også det, men det visste ingen av oss.

Så møttes vi et par måneder etter det på en utstilling for Schäfere på Lillestrøm. Da sa det PANG for meg, men jeg viste det ikke overfor ham.
Gikk et par måneder til, og tok mot til meg og ringte ham. Han ba meg hjem til seg, og siden det har det vært oss.
1.5 år siden nå, og nå har vi bodd sammen ett år fra 1. januar.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.