|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Jeg var singel etter et 4 års langt samboerskap.. hadde flyttet opp og hjem igjen (fra Asker) - og var på byen for første gang singel, sammen med ei søster og venninne (som også var singel.. og vi bodde i lag alle tre).
![]() |
#62 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Gjennom foreldrene våre. Ca. arrangert ekteskap
![]() |
#63 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?
Eller for å være vesentlig mer presis og nesten like kortfattet: utenfor lesesalen. Rett utenfor lesesalen, der vannkokeren stod, var det nemlig et bord man kunne sitte og drikke kaffe og spise cookies ved. Det gjorde vi.
![]() |
#64 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Min venninne og hans kompis er søsken, så jeg møtte ham hjemme hos dem. Første gang jeg møtte ham drev han og kompisen på og malte det amerikanske flagget på et salongbord de skulle gi en felles venninne i julegave.
![]() |
#65 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Jeg traff han gjennom felles venner på internett.. 2 uker med konstant msn chatting med web cam senere møttes vi og ble sammen ikke så alt for mange timene senere... det er i morgen 3 1/2 år siden. flyttet sammen i fjord sommer, og venter en liten en på 4 års dagen etter vi ble sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Bodde på samme plass. Var bare venner først i et år, så ble vi sammen og |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
blid
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes da vi begge startet hybellivet i Trondheim i -91. Det startet med felles bad og kjøkken - nå har vi snart 10 års bryllupsdag og to kjekke jenter
![]() |
#68 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Oj, dette må jeg svare på når jeg ser tastene bedre. Rødvin smakte litt vel godt i kveld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes på sol.20ognoe |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Sjekka'n opp under russefeiringa |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?På et treff for en chattekanal hvor ingen av oss hadde pleid å være. Vi var de eneste outsiderne. Jeg var der sammen med min x, han var der sammen med en kompis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Jeg traff min kjære på vår faste pub som 16-åring. Det må ha vært i -93. Det var kjærlighet ved første blikk fra min side, men det tok 1 1/2 år før ble sammen.
![]() |
#73 |
"De"
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?
Sjøboden?
![]() |
#75 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes over noen erlenmeyerkolber.
![]() |
#78 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Første gang vi møttes var på kopirommet på jobben...neste gang på et seminar. Neste gang på mail på jobb. Neste gang hemmelig på kaffe-og byturer. Vi var ikke single.
![]() |
#79 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi hadde vel felles venner. Ingen stor, spennende historie i seg selv. Det er vel 15 år siden vi ble kjent, snart 13 siden vi ble sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes for første gang på en kennel der vi hadde en felles bekjent. Jeg tenkte en del på ham i etterkant. Det var "noe" ved ham. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|