|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugen
Da skal jeg kjøpe meg svinekjøttdeig. Har kjøpt noen kyllingpølser, reinsdyrsskav og svinefilet i dag. Må ha litt variasjon her. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenKyllingfilet som er snittet på langs og puttet en skive ost inni er veldig godt. Gjerne med en stripe bacon på toppen. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenOgså har jeg brukt litt kesam i det siste som dressing. Jeg hakker hvitløk og blander oppi - det er veldig godt på det aller meste. Den lette kesamen har ikke mange flere karber enn den tunge, og mindre kalorier enn cc. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenOg hvis du savner ris så funker det absolutt med raspet blomkål som man vender i litt olje/ smør i panna - evt trekker i litt vann. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenDet høres jo godt ut, det skal jeg prøve. Fader så tidkrevende maten er for tiden. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenJepp. Det tar litt tid. Er derfor jeg er litt lei nå. Selve maten er kjempegod - men jeg er lei av kjøkkenet. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenSå da blir det mye cc fordi det er enkelt og nøtter da. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenHehe - nå sitter vi i flere tråder samtidig og avslører oss som ekte matvrak. Ikke en eneste tråd om håndarbeid eller jobb eller mannfolk - kun mat. |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenA propos sugen, Skvetten - spiser du noe med Aspartam i? Pepsi Max f.eks, sånne søtningsmidler? Hos noen kan det gi sånt sug, og det snakkes spesifikt om det i "lavkarbosettinger"... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Skal vi vedde?
Nei, det er rensket for sånt også gitt. Suget er litt bedre nå forresten. |
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenSkvetten - nå kom jeg på noe. Jeg tar kromtilskudd. Det også hjelper. Men man må ta to til fire ganger den anbefalte dosen. |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenDa kan jeg prøve det også i tillegg til alt det andre. |
|
![]() |
|
|