|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberMannen og kompisen hans er der i kveld. Heldiggrisene.
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberJeg har hørt rykter om at den skal være veeeeeldig lang. Hvem er oppvarmingsband? Jeg lurer på om vi skal gidde å få det med oss, eller om vi bare skal være på plass til halv ni.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Green Day til Norge 12. oktober
Er spent på det siden jeg skal tidlig opp på tirsdag og er i uggen form. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberKonsertstart med hovedband er rundt halv ni, og det er helt kosher å komme til da. Det er bare konsertnoviser som henger utenfor i det dørene åpner.
|
|
|
#7 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvvaah? Er det ikke faste plasser i Spektrum? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Hvis dere har sitteplasser så er det det det.
|
|
|
#9 |
|
.
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberTotally enig, men vi var litt seint ute med å bestille billetter, visst. Mener sambo sa noe om plasser "ute til venstre"... Ja, ja, bedre enn ingenting, selv om jeg gjerne skulle stått og hoppet foran. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
.
Sv: Green Day til Norge 12. oktober....Det vil vel ikke si at vi kan komme foran likevel, hvis vi bare er tidlig nok ute i dag??? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
vi hadde sitteplasser da vi var på konserten. I teorien. Fkk klar beskjedd fra start om at vi måtte stå, for dette var ikke noe fuckin tea party
|
|
|
#12 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberDet er på dager som dette jeg skulle ønske jeg bodde sørpå.
|
|
|
#13 |
|
.
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberÅh det var fantastisk!!! Wohoooo! Sitting ble det ikke mye av, det kom klar beskjed fra gutta på scenen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kakemonster
|
Nuvel. Dedikerte fans er ikke nødvendigvis noviser.. Og i Spektrum må man nødvendigvis stå langt framme og få hele opplevelsen rett i fleisen. Det er den eneste måten å stenge ute det faktum at lyden er helt ræva!
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Det er jo nettopp fordi du står der at lyden er dårlig.
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberJeg fant oppvarmingsbandet forresten, Prima Donna, et glampunkband fra California.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberNope, du får bare gå på gulvet om du har plass der. De har blitt strenge på det de siste årene. Jeg står for øvrig aldri helt foran. Jeg står på midten bak ved miksepulten. Der er det best lyd og man kan se ute å bli skumpet av drittunger.
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Green Day til Norge 12. oktoberRegner med at det er ølsalg. Sist jeg var på Tom Jones solgte de til og med smågodt. Siden jeg ikek skal drikke i kveld, kanskje jeg skal kose meg med det i stedet.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg skal drikke alkoholfritt øl, og det må mannen også som skal kjøre. MEN det er bedre enn intet øl i en sådan stund. Er bare spent på tirsdagen, da jeg skal opp og kjøre 5-6 mil i et møte tidlig om morgenen. |
|
|
|
![]() |
|
|