Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 22:15   #61
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 17. mai

Dette gjør jeg i morgen tidlig, storesøster står opp klokken seks, vi har goood tid til barnetoget begynner.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 22:37   #62
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai

Ferdig.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 22:39   #63
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai

Gutta sine festdrakter er nå nyvaskede. heldigvis skal vi ikke være hjemme i morgen - Jeg har brukt dagen idag på barneselskap.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 23:08   #64
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Klokka er nå 2201 og jeg har ikke strøket skjorter enda.

Jaja.

Kl 2308 ferdig!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 01:08   #65
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai

Jeg er en sjikkli god kone, for jeg stryker mannens skjorter.

Ska vi se: 01.05 og kaka er snart ferdigstekt. Den (mandelbunnen) skal bli litt avkjølt før jeg klasker krem/vaniljekrem opp-på og gele ibladet skogsbær på toppen. Setrifugen går = bunadskjorten til poden er snart klar til å henges opp, den strykes i morgen. Flaggene er strøket, det samme er bunadsgreiene til meg og lillesøster. Jeg dropper husvask og pynting i år; jeg har invitert oss til sviges på middag/kvelds.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 01:29   #66
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 17. mai

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er en sjikkli god kone, for jeg stryker mannens skjorter.

Ska vi se: 01.05 og kaka er snart ferdigstekt. Den (mandelbunnen) skal bli litt avkjølt før jeg klasker krem/vaniljekrem opp-på og gele ibladet skogsbær på toppen. Setrifugen går = bunadskjorten til poden er snart klar til å henges opp, den strykes i morgen. Flaggene er strøket, det samme er bunadsgreiene til meg og lillesøster. Jeg dropper husvask og pynting i år; jeg har invitert oss til sviges på middag/kvelds.

Jeg har en sjikkli bra mann, for han stryker min skjorte i morgen tidlig. Håper jeg.

Her er ingenting i rute, og nå som babyen endelig har sovnet i fanget mitt etter å ha hylt i hele kveld tør jeg ikke røre meg fra her jeg sitter. Heldigvis skal vi bort på frokost, og ikke ha besøk her, og toåringen får pent gå i lysegrønne eccosko til bunaden i morgen. Eller støvler. Jaja.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 21:50   #67
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai

Vi hadde ingen avtaler før vi skulle til svigers på lunch klokka 12. Men jammen kom vi ikke for sent, gitt...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:26   #68
Margrethe
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 11
Margrethe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 17. mai

Så fint at det er andre enn meg som IKKE stresser

Margrethe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no