|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Når jeg har fjernet smårot på flater som kjøkkenbenk, bord er tomme og vasket. Stua må ha hyller uten rot, leker i kasser og gangen ja.. jeg syntes ikke det er ryddig når det ligger ting over alt. Har ganske store krav til når jeg kan kalle det ryddig og innfrir sjelden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Vi har skrotboller så det forslår. (Jeg er oppdratt til å kalle dem «fruktfat».) Tror jeg må lære Esmes skrotbollehistorie.
|
|
|
#3 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Skrotbolle i gangen, skrotkurv*4 på stua (!)(en liten i hver bokhylle - og så har ungene en stor "skrotkurv" hver her nede), en skrotkurv på kjøkkenet. For ikke å snakke om vår offisielle rot-skuff. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg er eegentlig ett rotehue, så for at ikke venner skal tilkalle barnevernet, måtte jeg ta tak i meg selv, og lære.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Ryddig er ryddig, da må det ikke være noen rot rundt om. Alle rommene er rene og ryddige. Sist redigert av siljemoren : 30-06-11 kl 17:50. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg har det sjeldent "ryddig", men alltid rent
|
|
|
#7 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Hos oss er det ryddig når alt er på sin plass. Dvs. at bordene på stua og kjøkkenbenkene er shinet, lekene til lillebror er i kurva, pulten og kommoden er ryddig. I tillegg må sko og jakker være på sin plass i gangen, og badet må være rent. Og, alle gulv må være støvsuget.
|
|
|
#8 |
|
villende
|
Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Tja, jeg har det vel egentlig aldri ryddig nok. Siden mannen og jeg har en tendens til å lage bunker. (Vi har dessuten en skrotkurv i gangen som jeg rydder i med jevne mellomrom.) |
|
|
|
![]() |
|
|