|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt? | |||
| Under 1 år - helt nytt |
|
20 | 10,70% |
| 1-5 år |
|
69 | 36,90% |
| 6-10 år |
|
30 | 16,04% |
| 11-17 år |
|
18 | 9,63% |
| 18-25 år |
|
21 | 11,23% |
| Eldre enn 25 |
|
29 | 15,51% |
| Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt er fra huset ble bygd i 1983. Ønsker meg nytt, men badene fra samme tidspunkt må nok tas først.
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Jeg vet ikke, rett og slett. Huset er fra 1987, jeg ser ingen tegn til at kjøkkenet er spesielt nyere. Eller, benkeplaten må vel være det.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Kjøkkenet mitt er fra 1969 og jeg synes det er kjempefint. Det er eik, helt glatte flater og mørkbrune benkeplater. Eneste jeg har gjort er å male veggene og legge nytt gulv samt skifte håndtak og male flisene. Manglet sokkellister, men siden jeg er så heldug å ha kjøkken som er nymoderne så passet de (den gang) splitternye sokkellistene til eikekjøkkenet til IKEA perfekt sammen med innredningen. |
|
|
|
#4 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vår kjøkkeninnredning fra 1996, men vi fikk den sprøytemalt for to år siden. Vi har også byttet fliser, lys under skapene, knotter, benkeplate, vask med kran og hvitevarene (integrerte) samt lagt ny strie og malt. Det var ingenting galt med selve skapskrogene, men furudørene var ikke fine. Nå er de lyse grå (skumring), og har gitt kjøkkenet nytt liv.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Tapetet i stua og badet og gulvene er også fra 1969 og jeg synes det er rålekkert. :blid: |
|
|
|
#6 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Det er sånn ca. 20 år gammelt.
|
|
|
|
#7 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?
Vi har også gulv fra 1969, det er vakkert! Slipt og lakket da vi overtok huset, nydelig treverk.
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Jeg har bare bodd her i et år, og jeg har planer i hodet kan du tro.... skal bare betale litt ned på lånet først, tenkte jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
geskjeftig
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Mitt kjøkken er snart to år gammelt. Det gamle var da 21 år gammelt og skuffene hang ikke sammen lenger, så fornying var helt nødvendig. |
|
|
|
#12 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Kjøkkenet blir ti år i november, vi byttet knotter på det i vinter, ellers er det som nytt.
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt er fra 1984, da huset ble bygd. Dessverre var tidligere eiere uhorvelig forsiktige mennesker, så det er ikke verken slitt eller ødelagt...Kunne tenkt meg noe annet, men det er jo pent og i heltre eik, så jeg synes liksom ikke jeg kan forsvare utgiften. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?5 år. Fra da vi pusset opp hele huset da vi kjøpte.
|
|
|
#16 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt er fra 2007, det forrige var 21 år. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vi, eller gubben altså, pusset opp kjøkkenet for 2 år siden. Rev vegger og snudde på hele løsningen og fikk åpent kjøkken.
|
|
|
|
#19 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Hele leiligheten var ny i 2000. Også kjøkkenet; det var boring og ikke vår stil i det hele tatt, men vi var skjønt enige om at man ikke røsker ut et flett nytt ubrukt kjøkken bare fordi det ikke er helt så kult som man skulle ønske.
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor gammelt er kjøkkenet ditt?Vårt kjøkken er to uker gammelt.
|
![]() |
|
|