Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilke personnummer kan du utenat?
Kun mitt eget. 70 33,49%
Mitt og partneren min sitt 58 27,75%
Mitt eget, partneren sitt og noen av barna 31 14,83%
Husker nummeret til alle alltid. 14 6,70%
Husker nummeret til alle som regel. 8 3,83%
Annet 14 6,70%
Jeg er singel og kan mitt eget. 6 2,87%
Jeg er singel og kan ikke mitt eget. 0 0%
Jeg er singel og kan mitt og noen barna sine. 3 1,44%
Jeg er singel og kan mitt og alle barna sine. 5 2,39%
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-09, 08:17   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Jeg kan mitt, mannens og minstens. Må alltid se i passet når jeg trenger å vite personnummeret til eldste og har alltid lyst til å klaske meg i panna etterpå for jeg burde jo klare å huske det nå, etter 13 år.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 10:52   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan mitt og Mannen sitt.

Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 18:17   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

jeg kan mitt eget :ego:

Gammel 13-06-09, 08:53   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan mitt og mannens, og har barnas på mobilen i kode. Også kan jeg telefonnummeret til min barndomsvenninne på 70-tallet, bilnummeret til læreren min i 1. klasse og andre nyttige ting.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 09:01   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan mitt, Frank sitt og Hannah sitt.
Peder sitt har jeg ikke helt kontroll på enda...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 09:04   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker mitt og mannen min sitt, for de brukes jevnlig til innlogging i nettbanken, Altinn, m.m. Ungenes brukes stort sett bare til barnehage-/SFO-søknader og sånt, så dem husker jeg ikke.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 09:36   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker alle fire, ja. Og kontonummeret mitt. Og heltens.

Gammel 13-06-09, 10:07   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Annet. Siden jeg er single, husker mitt, vagt en av ungenes, og eksens.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 10:24   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er kun mitt eget jeg kan. Litt irriterende, særlig siden jeg hele tiden glemmer hvor jeg har lagret ungene sitt.

Gammel 13-06-09, 15:59   #10
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg husker mitt, mannens og Stælkens personnummer utenat, men jeg har ikke sjans å huske Stutt-tjukken sitt.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 16:14   #11
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan mitt eget og ungen sitt. Sambo sitt er av en eller annen grunn umulig å huske selv om jeg etterhvert har skrevet det noen ganger...

Gammel 13-06-09, 16:40   #12
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Husker kun mitt eget. Har de andre lagret forskjellige steder.

Gammel 13-06-09, 16:44   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt, mannen og eldstemann kan jeg utenat. Har jukeslapp i lommeboka med alle på til bruk på legevakt ol. Har laget lapp til min kjære også.

Gammel 13-06-09, 18:51   #14
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg kan mitt og sambo sitt. Vi har veldig lette begge to.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 18:59   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan mitt og gubbens. Storebror har et personnummer som er vanskelig å huske, men lillebrors nummer tenker jeg alltid at er innmari enkelt - så jeg skal nok få til å lære det.

Gammel 13-06-09, 19:01   #16
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan mannen min sitt, min eldste sønn og mitt eget. Yngsteungen klarer jeg ikke å lære.

Av telefonnumre husker jeg mannens mobilnr., jobbnr. hans og mitt mobilnr.
Jeg kan ikke hjemmenummeret vårt, til jobben min eller eldstesønnens... :skrape:

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 19:21   #17
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg husker bare mitt og gubbens.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 20:03   #18
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg kan alles personnummer. Ikke bare til barna og mannen, men også til søstre, foreldre og mine nevøer og nieser på min side av familien.

Jeg har en sær greie med tall; Når jeg først har lært meg tallene (som skjer veldig raskt), så sitter de for alltid. Jeg har en haug med telefonnumre i hodet som jeg aldri mer kommer til å få brukt for, og jeg har husker registreringsnummeret på bilene til alle jeg kjenner mer enn bare litt.

Jeg behøver ikke engang kontaktliste på mobiltelefonen min.

Sært, eller bare et "talent" som stort sett ikke har nevneverdig nytteverdi?

Gleder meg til å lese andres svar i denne tråden.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 20:13   #19
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker mitt eget. Egentlig husker jeg vel eldstesønnen sitt også, men jeg stoler aldri på husken min og må sjekke.

Gammel 13-06-09, 20:18   #20
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan mitt og min sambo sitt.
De er ganske like.
Ungene sitt får jeg ikke til å huske, bruker dem for lite.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.