|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Unnskyld meg, men det er det verste tullet jeg har hørt. Sliter Norge med integreringspolitikken fordi brukere av et internettforum prioriterer å skrive innlegg med mening og innhold i stedet for å spy ut kozete velkomstmeldinger til 50 nye brukere pr. dag?
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Eg har vore på festar i Sverige, der dei siste som kjem alltid tek ein runde for å helse på alle dei som har kome før dei. Dette har eg aldri opplevd i Norge, så eg trur nok at eg i alle fall har eit forbetringspotensiale i å ta i mot nykomarar. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har vel aldri sett den store verdien i at mange sier hei i en velkomsttråd. Ikke har jeg brydd meg veldig om det når jeg melder meg inn på et forum likevel. Ikke mange sa hei til meg heller da jeg annonserte min ankomst, og ikke bryr jeg meg om det heller. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Siden jeg jo til en viss grad har et liv, blir det ofte til at jeg logger inn, går inn på Kontrollpanel for å se hvordan trådene jeg har bidratt i har utviklet seg i, og en sjelden gang går inn på "uleste innlegg" hvis jeg har tid. Da er det overskrifter som fenger meg mer enn "hei, her er jeg også!", eller "henger meg på her" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
![]() |
Hvor skriver man sin presentasjonstråd da? Har lissom ikke skjønt det jeg da, og har gått rett på å blande meg inn i tråder. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Skjønner ikke hvilken holdning det er snakk om her jeg. :uvitende: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Hmmm....nå synes jeg vi tar med oss utrivligheter fra et forum til et annet. Det er vel ikke meningen, eller??
|
|
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg har ønsket velkommen i noen "hei, her er jeg "-tråder, men det var bare for at jeg var kvalmt omtenksom den dagen. Uavhengig av nick tror jeg. (Bortsett fra da jeg så at Mamma Rosa kom hit da. Henne er jeg hemmelig nettforelska i og måtte selvsagt juble litt i hennes tråd.)
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
![]() |
Nå har jeg også lest hele tråden og jeg konkluderer med at det er best å drite i å introdusere seg, og heller lage flotte fine intressante innlegg med fengende overskrift! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg foreslår at man gjør begge deler, slik at man kan gå inn i introtråden og se hvem det var som skrev dette flotte, fine, interessante innlegget med den fengende overskriften, som alle ble så engasjert i. Så kan man skrive et "Hei du!" mens man likevel er der.
|
![]() |
|
|