Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Regner du med å leve til du blir gammel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-09, 14:12   #61
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?

Gener og livsstil bør gi meg noen år å gå på.

Ulykker og plutsetlig sykdom kan en aldri gardere seg mot - heldigvis og dessverre.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 15:45   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gode gener (ingen kreft blant de kvinnelige formødrene mine), veldig lavt blodtrykk/fastende blodsukker/kolesterol og er slank, trenende ikke-røyker, så jeg kommer stort sett over 100 år på sånne strålende tabloide Dagblad-tester.

Til gjengjeld har jeg stressende jobb, kjører som en italiensk drosjesjåfør og elsker adrenalinsport. Tja.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 17:40   #63
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Basert på både den livsstilen du fører nå (sosialt levesett, kosthold, alkohol- og røykevaner, inaktivitet osv.), og hva du tror/ser for deg/ og kanskje håper på?

Nei, jeg har heller ikke noe veldig ønske om å bli gammel.

Gammel 20-06-09, 18:16   #64
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det gjør jeg. Jeg spiser forholdsvis sunt og trener tre ganger i uken. Røyker ikke (kanskje en røyk eller to i året i festlig lag) og drikker lite.

Gammel 20-06-09, 18:22   #65
thnp
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
thnp er litt kul
Standard

Hmm... I 20-åra nå ...

+ Trener 2-4 ganger i uka
+ Går på fjellet ved anledning
+ Kjøpt dosett (!!) for å få i meg alle omegasyrene + vitaminene
- 15 kg ekstra på kroppen
- En hel del snop+chips i uka
- Frenetisk kaffiforbruker
- Hele spekteret av arvelige sykdommer i familien

= Tja... La oss si 60-65 kanskje? :-)

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.