Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har noen sett Twilight?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 10:33   #61
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Har noen sett Twilight?

Jeg kan rapportere om at jeg har kjøpt bøkene, og er i gang med bok nummer en. Litt dumt at jeg så filmen først, egentlig.

Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 23:12   #62
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sitter og ser denne nå. Må innrømme at jeg fniser stort sett hele tida; den er virkelig fjortis og har høy B-filmfaktor ja. Og Edward er jo ikke pen engang! Men filmen er absolutt underholdende.

Forøvrig har jeg prøvd meg på bøkene men ga opp. Muligens fordi jeg begynte med bok nr 2, for jeg liker egentlig denne typen storyer ...

Sist redigert av Stompa : 23-08-09 kl 23:17.
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 08:43   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ferdig med bok 2.

Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 23:12   #64
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Okei, jeg er frelst!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 08:37   #65
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Okei, jeg er frelst!

Det var den feelingen jeg også satt igjen med da jeg hadde sett filmen første gang. Nå har jeg sett den tre ganger, samt lest første boka. Skulle glatt lest de siste tre på under en uke, men har ikke fått tak i dem enda. Vurderer en tur innom norli i morgen.

Greit, jeg nærmer meg tredve, er gift, har barn og skal visst være voksen. Men når det blir snakk om Edward Cullen blir jeg plutselig en rødmende, fnisende fjortis igjen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 08:45   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Greit, jeg nærmer meg tredve, er gift, har barn og skal visst være voksen. Men når det blir snakk om Edward Cullen blir jeg plutselig en rødmende, fnisende fjortis igjen.

Jeg også, det hadde jeg seriøst aldri trodd.

Gammel 25-08-09, 08:57   #67
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg visste du kom til å bli frelst du også.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 09:08   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh! Jeg var helt sikker på at jeg kom til å synes det var en "helt grei film" og gadd ikke å se den før det hadde gått flere måneder. Joda så neida.

Gammel 25-08-09, 09:08   #69
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sett den ja, det er drit bra. Elsker sånne vampyr greier.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 09:10   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Elsker sånne vampyrgreier.

Og jeg hater det. Jeg klarer ikke vampyrgreier, synes det er boring og teit. Men denne filmen elsket jeg, av en eller annen grunn. Synes ikke den er som andre vampyrfilmer.

Gammel 25-08-09, 10:52   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er akkurat i gang med første bok, og den fant visst min indre fjortis også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 11:28   #72
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker jo ikke sifi filmer, men denne var akkurat så jentete at jeg ble matt og mo i knærne.
Jeg har ønsket meg bøkene i bursdagsgave, så jeg håper jeg får dem. Hvis ikke får jeg nok rett og slett bare investere..

Gammel 25-08-09, 11:33   #73
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg nærmer meg 40 og føler meg som en fjortis jeg og. Jeg synes ikke at Edward i filmen er kjekk, men i boka er han

Jeg holder på med bok fire og skjønner ikke hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Starte på nytt?

Mannen og gutt har dratt til Mallorca nå og jeg skal se den på nytt i kveld. Mannen gadd ikke se den mer enn en gang.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 11:33   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ikke snakk. Jeg satt og hulket meg igjennom deler av bok nummer to.

Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 11:45   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg har jo ikke lest bøkene, men jeg synes Edward er fantastisk kjekk i filmen faktisk. Han er ikke så lekker i virkeligheten, helt ordinær. Men i filmen er han bare en gud altså.

Gammel 25-08-09, 12:20   #76
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Pen var han ikke, men utstråling hadde han.. ungfolen...

Gammel 25-08-09, 12:32   #77
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Pen var han ikke, men utstråling hadde han.. ungfolen...

Ungfolen ja, på 22 år . Han som spiller Jacob er utrolig kjekk når han kvitter seg med det lange håret i film to. (Har sett på trailer). Og han er født i 1992 . (Jeg var russ i 90.)

Gammel 25-08-09, 12:36   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Han kan ikke være født i 1992?? Er han bare 17 år gammel? Trodde han var i midten av tyveårene? Jøss.
Åja vent lit, jeg trodde du mente han som spiller Edward nå, hehe. Leste litt fort.

Gammel 25-08-09, 12:39   #79
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-08-09, 12:41   #80
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg har sett både 1990 og 92... Ung er han uansett. Jeg kunne vært mamman hans.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.