|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du kjøpt raketter? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 30,77% |
Nei! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
72 | 69,23% |
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
|
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Ja, vi har kjøpt raketter. Eller rettere sagt slike kasser med x antall raketter i, som man kun trenger å tenne på èn gang. Og så har vi flust med stjerneskudd.
![]() |
#62 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Ja, vi har kjøpt noen få, siden tenåringsguttene er hjemme på nyttårsaften og gjerne vil ha det. Jeg er ikke glad i fyrverkeri, men skjønner at de syns det er gøy. Mannen min er ute nå og bygger et stativ så det skal være mest mulig trygt å skyte opp rakettene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
villende
|
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Nei, jeg har ikke kjøpt raketter. Etter en heller skummel opplevelse i fjor, der jeg følte at vi ble beskutt på vei hjem med Snupp i vogn er jeg blitt tilhenger av felles oppskyting. Fulle mennesker har ingenting i nærheten av raketter å gjøre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Tankefull
|
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Mannen er ute å kjøper stjerneskudd og ett par tre raketter nå han. Funnet ut at vi vil prøve å få gutten i seng til vanlig tid i kveld (etter to kvelder med besøk og legging i 23-tiden tar vi ikke sjansen på nok en kveld med rangling til seint på kveld). Vi kommer til å skyte opp de rakettene vi kjøper etter middag til ære for lille trollet vårt. Første året vi har kjøpt noe selv. Regner nok med at sterjneskuddene blir størst stas.
![]() |
#65 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Ja, har kjøpt en liten familiepakke, og litt sånn spinner greier til gutta, eller for gutta. (De får ikke fyre på selv så klart). |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Nope..
![]() |
#67 |
godt brukt
|
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?
Ja i tillegg til alle farene rundt det , så synes jeg det hele er forkastelig !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
intro
|
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Raketter er noe bortimot det mest idiotiske jeg vet. Jeg har aldri kjøpt en eneste en i hele mitt liv, og slik akter jeg å fortsette.
![]() |
![]() |
#69 |
Tøff i frakk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Jeg har kjøpt stjerneskudd, teller det som raketter?
![]() |
#70 |
Har ikke tittel
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Dere som synes det er så kvalmende, og idiotisk med raketter, dere ser vel ikke på de heller da, når vi går inn i det nye året? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Mother of Dragons
|
Nei for det hadde jo vært snylting. Jeg setter meg inn i et mørkt skap og roper sånn at jeg heller ikke hører smellene jeg ikke har betalt for
![]() |
#72 |
Har ikke tittel
Jeg tenkte faktisk ikke at det hadde vært snylting, ei heller at man burde gjemme seg i et skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du kjøpt raketter?Nei, raketter synes jeg er en helt unødvendig bruk av penger. Vi kjøper litt stjerneskudd og det får holde. |
![]() |
![]() |
#74 |
Passiv
|
Fjellfyrverkeriet høres ut som om noen sender opp et slags felles fyrverkeri? |
![]() |
![]() |
#75 |
intro
|
Nei, jeg holder meg helst innendørs rundt midnatt - både fordi jeg på mine gamle dager har blitt engstelig for å bli truffet av raketter og fordi jeg overhodet ikke synes det er noe stas å se på fyrverkeri. Skjønner ikke vitsen (og det skal innrømmes at jeg synes hele nyttårsaften er oppskrytt og krampaktig :gretten
![]() |
![]() |
#76 |
Passiv
|
Jeg synes dette blir feil vinkling på dette. Jeg vil gjerne ut ved midnatt, det er flott å være ute i den mørke kalde natten og brenne stjerneskudd og ønsker hverandre godt nyttår. |
![]() |
![]() |
#77 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
-