|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Permanent hårfjerningI Bergen kan jeg anbefale Total Body Laser på Bønes.
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningJeg har ikke hatt truse på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]() Sv: Permanent hårfjerningDet gjorde ikke vondt på meg (under armer og overleppe + hake) men det luktet litt svidd!
![]() |
#66 |
![]() Sv: Permanent hårfjerningDe barberte meg der, men man kan jo gjerne gjøre det selv, eller, hvis du får mye nupper og sånn, hadde jeg ventet.
![]() |
#67 |
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningIkke ubehagelig å ha på bukser, men jeg har som regel hatt kjole bare for at det er enkelt å dra opp. Du kan se til at det ikke er så langt. De trenger å se hvor du har hår så at de ikke behandler deg der du ikke har det. Jeg ble barbert første gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningHun jeg snakket med i dag sa at jeg skulle barbere før jeg kom. Ikke epilere eller nappe. Ikke ta sol. Etterhvert sa hun også at hun kunne barbere når jeg kom, så det er sikkert ikke noe problem å få barbert litt ekstra eller ta det når du er der.
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningJeg sa selv hvor mye jeg ville ta. Jeg hadde ikke noe utenfor "bikinilinjen" så det ble sikkert ikke så mye mer som de tok på meg enn på en som har mye utenfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Permanent hårfjerning
Det samme gjelder for meg. Jeg tok to behandlinger og er så fornøyd til nå at jeg ikke vet om jeg gidder å ta flere. På den måten at det er så lite igjen at det ikke er noe å bry seg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Kjernesnill
|
Det høres helt supert ut. Jeg vil gjerne slippe alt styret med hår om sommeren, ser fram til å slappe av mer i bikini. Jeg rekker jo helt sikkert to behandlinger før sommeren, muligens tre.
![]() |
#76 |
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningJeg trengte fler en 2 behandlinger for å bli helt fornøyd, visse steder forsvant håret mye raskere enn andre. Jeg gjorde under armene og bikini (eller bikini og bikini, jeg hadde ikke noe hår utenfor bikinien men hår i det området). En behandling med bikini og under amene tok kanskje 45 minuter eller noe slikt. I hvert fall under en time. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Hver behandling? 20 minutter, kanskje, for bikinilinjen. Behandleren sa at jeg tålte smerten godt og at det derfor gikk radig. Jeg tok de to behandlingene med noen måneders mellomrom.
Jeg burde sikkert hatt en behadling til, og de forespeilet meg 4-6 behandlinger så vidt jeg husker. Jeg tror jeg var heldig som hadde så god effekt. Noen fordeler skal man ha av den strie, mørke busta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningDet gikk så bra i dag! Behandlingen tok ca 20 min, og det var ikke altfor vondt. Jeg kjente stikking og litt brennende følelse, men det merket behandleren og skiftet da område. Fjernet en god del langs bikinilinja, og er klar som et egg for en runde til utpå våren en gang. Jeg hadde ikke tatt paracet, men trengte det heller ikke. Spent på å se på resultatet nærmere i morgen tidlig, akkurat nå er jeg fremdeles litt rød.
![]() |
#79 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Permanent hårfjerningJeg hadde omtrent samme opplevelse som Kaprifol. Det brant og stakk litt her og der, og pusteøvelsene kom godt med. Men det var absolutt til å holde ut selv om det unnslapp et AU! her og der. Den brenningen var verst, egentlig. Jeg kjente stor forskjell på om hun traff små tynne hår, eller kraftigere. Jeg hadde heller ikke tatt noe smertestillende.
![]() |
|
|