Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 00:22   #61
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

En gang i verden var det i hvert fall disse her som var på topp hos ham, men hva det er nå vet jeg ikke.

Her er nok gubben også.

Gammel 24-08-09, 23:59   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mannen nekter å fortelle det.

Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 00:08   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

haha, jeg fikk ham på glid.

Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 17:53   #64
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

haha, jeg fikk ham på glid.

Blir du skilt nå?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 18:33   #65
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Førstevalget hadde vært Madeleine, prinsessen i Sverige

Og andrevalget var tone Damli Åberge

Lurer på om jeg skal bli fornærmet over at han ikke bablet i vei om at jeg var bra nok osv. osv.

Det var mannen min VELDIG nøye på å presisere før han sa noe

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 19:37   #66
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg vet faktisk ikke, men en gang i tiden hadde han veldig sans for Sandra Bullock.

Tror muligens mannen også er der - "the girl next door"-looken.

Heldigvis verken Skappel, Aaberge eller prinsesse Madeleine.
Jeg har sans for vakre kvinner, altså, men disse synes jeg er tamme.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 19:40   #67
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enkelt. Beyonce. Ingen over, ingen ved siden.

Gammel 25-08-09, 19:57   #68
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Elisabeth Shue svarte mannen min

"The way you make mee feel"

Sist redigert av Siw : 25-08-09 kl 21:58. Årsak: sorry for bildet her er et nytt og bedre et
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:14   #69
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Elisabeth Shue svarte mannen min

Det bildet passet bedre i bh-tråden. Den der satt utrolig dårlig.

Gammel 25-08-09, 21:15   #70
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte det samme. Men vi er vel ikke i målgruppen.

Gammel 25-08-09, 21:18   #71
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken BH?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:19   #72
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Se nøye etter mellom brystene.

Gammel 25-08-09, 21:24   #73
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han begynte med Pamela, men endte opp på denne damen visst. Han viste ikke stor interesse for dette intrisante forskningsprosjektet.

Hva heter hun?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:28   #74
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hva heter hun?

Ahh! Mena Suvari! Hun er rå.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 21:33   #75
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Nastassja Kinsky

eller

Beatrice Dalle

Gammel 25-08-09, 23:10   #76
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg forsøker meg på denne nå før jeg legger meg. Jeg antar det raskt vil lyse "fare" på dashbordet i hodet hans, men vi forsøker likevel.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 23:13   #77
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg forsøker meg på denne nå før jeg legger meg. Jeg antar det raskt vil lyse "fare" på dashbordet i hodet hans, men vi forsøker likevel.

Etter å ha overfalt mannen som maler tak i gangen, så fikk jeg disse svarene:

svar1: Eg kommer ikke på nån. Har du noen forslag??

svar2: Bør eg egentlig svar på det her??

svar3: Nei eg kommer ikke på nån.

Gammel 25-08-09, 23:22   #78
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Først fikk jeg svaret om at jeg så ut akkurat slik han ønsket ...

Etter noen "Svar da.." fra meg er det fortsatt tyst. Jaja.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 23:27   #79
Dronningen
Pauset

Standard

Jeg la press på ham, og lovte at jeg kunne så klart bli sur, men den sjansen måtte vi begge ta.

- Jessica Bale (kom først og raskt )

- Megan Fox

- Lisa Edelstein (jaha????)

- Natalie Portman

Så begynte han å spekulere videre på dette, og det ble en del fliring over temaet. Spesielt fordi han kjenner meg så godt.

Gammel 25-08-09, 23:49   #80
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

MIn gubbe ville nok sagt Sandra Bulloc eller Catherine Zeta Jones.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.