Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 15:35   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Nese, mage og ikke minst må øynene mine bli brune. :flirer:

Åh, jeg synes hun er den heiteste, så det er helt greit for meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:04   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Pelen;

Jeg synes du ligner på denne damen her (og har fortalt deg det før):

http://www.imdb.com/name/nm0005256/

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:37   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Pelen;

Jeg synes du ligner på denne damen her (og har fortalt deg det før):

http://www.imdb.com/name/nm0005256/

Ja, jeg husker at du har sagt det. Jeg ser en viss likhet. En tidligere "svigermor" til meg sa alltid at hun syntes at jeg lignet på Teri Hatcher da hun spilte i Lois & Clark.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:25   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Haley Joel Osment, har jeg hørt. Som han så ut da han spilte i den der sippefilmen fra Las Vegas, og var kanskje tolv år gammel.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 17:23   #5
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det synes jeg du skulle gjøre Nelly

Gammel 22-08-09, 17:23   #6
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selv sliter jeg med å svare her. Da jeg var yngre ville jeg svart Benedicte Adrian, men ikke nå lengre tror jeg.

Gammel 22-08-09, 17:48   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Dattera til ei venninne satt på venterommet til legen sammen med mora. Mora las Se og Hør. Da sa dattera: Se, der er mamman til XXX", og pekte på et bilde av Mira Craig. Det var vel helst ansiktet da, og ikke puppene hun tenkte på...

Gammel 22-08-09, 18:52   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DM sier Many Moore.

Nåja, sier jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:02   #9
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke peiling.
Da jeg var liten lignet jeg Lisa i Barna i Bakkebygrenda.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:06   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ligner litt på søskenbarnet mitt, men hun er ikke kjendis. :se FB:

Gammel 22-08-09, 19:25   #11
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Du ligner litt på søskenbarnet mitt, men hun er ikke kjendis. :se FB:

Jeg?

Gammel 22-08-09, 19:26   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg?

Japp. se prikk.

Gammel 22-08-09, 19:30   #13
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Japp. se prikk.

Ja, kanskje litt.

Gammel 24-08-09, 10:35   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Majsa: Det er Nathalie Nordnes.

Da jeg var 13 år fikk jeg høre av noen gutter at jeg lignet Brooke Shields og jeg ble nok ganske fornøyd da. Siden fikk jeg høre av en flamme at jeg lignet Claudia Schiffer, svært smigrende, men litt usikker på om jeg kunne tro det. Da karen som sa det, ville meddele dette til bartenderen, fikk han kaffen i vrangstrupen og lo, og sa at jeg heller kunne vært modell i Jakt & Fiske.

Men da jeg var 18 fikk jeg høre av en voksen dame at jeg kom til å se akkurat slik ut når jeg ble gammel:

Da ble jeg ikke akkurat smigret, heller blodig fornærmet - men jeg ser jo likheten nå når jeg har fått noen år på å fordøye det...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:41   #15
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg har 3 som går igjen:

Sissel Kyrkjebø

Liv Grete Poirée

Margaret Berger

Det var faktist en tid folk kom og spurte meg om autograf, i den tro jeg var Margaret.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:52   #16
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har engang fått høre at jeg ligner denne damen:

Ikke meg imot, men det er ikke øyefargen hvertfall, det var nok mest hårfargen og hårklippen den gangen.

Gammel 23-08-09, 01:39   #17
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Hørte tidligere at ansiktet mitt lignet Bettan, men det spørs om det er så tilfelle lenger...

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 09:21   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I tenåra liknet jeg ende på Winona Ryder og Sean Young, men nå tror jeg at jeg bare likner på meg selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:25   #19
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg fikk telefonoppringing en gang: Se på TV! Se på TV!! Dobbeltgjengeren din!

Veldig deg! Hvem er det?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ikke helt ulikt.
Jeg må også tillegge at før jeg traff deg, tenkte jeg på deg litt som Lisbeth Salander.
Det ble også stadfestet da vi traff hverandre i Oslo, og ytterligere da jeg så Menn som hatr kvinner og fikk se Noomi Rapace:

Ganske lik, ja, særlig som Salander.

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Hørte tidligere at ansiktet mitt lignet Bettan, men det spørs om det er så tilfelle lenger...

Særlig med den sveisen.

Gammel 23-08-09, 12:55   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har fått høre hun her.... men syntes ikke det selv. Bortsett fra at vi har ganske like farger.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.