|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
flisespikker
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Har vi ingen :lyspære:-smiley?
|
|
|
#64 |
|
kamerat
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!
|
|
|
#69 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#70 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Å, herremin, da skal jeg sporenstreks legge meg i badekaret, sånn at fransken min blir like flytende som da jeg gikk på videregående! |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Jeg har lyst til å lære spansk. Jeg har en app for å lære spansk, men setter aldri av tid til å bruke den. Jeg har gjort det feil - jeg må fylle badekaret først, og kanskje et glass med rødvin, og så blir jeg flytende i spansk på en, to, tre!
|
|
|
#76 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!(Kilde: youtube.com)
|
|
|
#79 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har schvært badekar. Du kan komme til meg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|